آرایش و زیبایی

مد عید امسال (New Year’s fashion) چیست؟

داروی ضد افسردگی با طعم خرید عید نوروز

بعد از یک خانه تکانی حسابی و خستگی های ناشی از آن هیچ چیز مثل انجام یک خرید خوب نمی تواند حال خانم خانه را خوب و خستگی را از تن او به در کند.

این یک حقیقت است که خانم ها خرید کردن را دوست دارند و حتی گاهی از آن به عنوان داروی ضد افسردگی استفاده می کنند که طبق یک قرار داد نانوشته اصطلاحا به آن پاساژدرمانی گفته می شود.

البته بهتر است در هیچ دیکشنری پزشکی به دنبال این اصطلاح نگردید چون بی فایده است . اما کافی است یکبار این روش را امتحان کنید و تاثیر بی نظیر آن بر روح و روان خانم ها را مشاهده کنید.

حال که قرار است به خرید لباس عید برویم بهتر است از قبل کمی راجع به لباس هایی که امسال در بازار است و مد بهار 95 کمی اطلاعات داشته باشیم تا خریدی خوب و دلچسب نصیبمان شود.

 مد کیف و کفش امسال چیست؟

یک زمانی مد بود که هنگام انتخاب و خرید لباس باید سرتاپا هماهنگ و به اصطلاح ست می کردیم اما خوشبختانه چند سالی است که خوش پوش بودن دیگر معنی یک دست و یک رنگ بودن نمی دهد و این انتخاب را کمی آسان تر و متنوع تر می کند.

اما نمی دانم شما هم مثل من در درون خود دوست دارید که کیف و کفشتان ست باشد یا نه ؟ من که اینطور هستم هرچند که از لباس ها با رنگ های مکمل انتخاب کنم اما دست آخر دوست دارم کیف و کفشم کمی باهم هماهنگ باشند.

خوشبختانه بسیاری از برندهای سازنده کیف و  کفش کار را برای ما آسان کرده اند و با هر رنگ و مدل کفش، کیفی هم ست می کنند.

پس بهتر است از جایی کفش خود را تهیه کنید که احتمال می دهید کیف هماهنگ با آن را نیزبه شما ارائه می دهد . کیف های امسال خیلی ساده هستند و ظاهرا طراحان کیف سعی کرده اند بیشتر به جاداربودن کیف ها اهمیت بدهند تا طرح دار بودن آنها .

هرچند که من به خاطر راحتی عاشق کفش های ورزشی هستم و اگر امکانش بود با همان ها به مهمانی هم می رفتم اما بهتر است برای دید و بازدیدهای عید کفشی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی کمی هم مجلسی تر باشد .

بله منظورم دقیقا کفش های پاشنه تخت و ظریفی هستند که خوشبختانه در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار کشورمان موجود است . این کفش می تواند یک جفت کفش کالج چرمی رنگی ظریف و زیبا باشد و یا کفش های ورنی پاشنه تختی که جلوه و زیبایی خاصی به تیپ عیدانه شما می دهند .

البته چیزی که در انتخاب کفش باید خیلی مد نظرتان باشد راحتی و کفی کفش است که خیلی صاف نباشد که باعث کمردرد و عذاب شما شود . بهتر است کفشی را انتخاب کنید که کفی طبی داشته باشد .

مد روسری و شال چیست؟

انتخاب روسری و شال یکی از آن کارهای سختی است که معمولا خانم آنرا با کمک یک همراه مانند یک دوست یا همسرشان باید انجام دهند . چراکه تنوع طرح ، رنگ و جنس کار انتخاب را برای خانم های مشکل پسند مشکل تر می کند .

پس بهتر است قبل از اقدام به خرید ما چند نکته را به شما یادآوری کنیم تا شاید هنگام خرید با به خاطرآوردن آنها کمی به شما کمک کرده باشیم .

روسری های بهار 95 بیشتر در رنگ های روشن و طرح های متنوع به چشم می خورند اما این به این معنی نیست که شما نمی توانید یک روسری سفید ساده بپوشید که اتفاقا برای بهار وحتی زمستان پوشش مناسبی است .

امسال روسری های طرح دار حریر جایگاه ویژه ای در مد دارند اما برای خانم های شیک پوش و کلاسیک نمی شود روسری های ساتن و ابریشم براق با رنگ های روشن و شاد را هم نادیده گرفت . البته اگر از مانتوهای طرح دار استفاده می کنید بهتر است یک شال یا روسری ساده را با آن ست کنید .

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا