حوادث

مامور پلیس پای چوبه دار می‌رود/ قتل مرد کلاهبردار حین فرار کردن

 

حكم اعدام مامور پلیس به اتهام قتل از سوی قضات دیوان عالی كشور تایید شد و او به زودی پای چوبه دار می رود.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، 17 خرداد سال 89 پلیس در جریان وقوع قتل یك جوان در خیابان دولت آباد قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد كه پسر جوانی با شلیك گلوله یك مامور پلیس از پای درآمده است. تحقیقات نشان داد كه این پسر به عنوان كلاهبردار تحت تعقیب پلیس بوده و این مامور نیز پس از شناسایی او به تعقیب وی می پردازد. در همین تعقیب و گریز مامور شلیك كرده و این پسر را به قتل می رساند. به گفته شاهدان متهم فراری وقتی در چنگال این مامور پلیس گرفتار می شود، با شلیك گلوله از پای در می آید.

به همین دلیل مامور پلیس دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفت. وی در بازجویی ها به ماموران گفت: وقتی متهم تحت تعقیب را دستگیر كردم او قصد داشت اسلحه مرا بگیرد برای همین من هم به او شلیك كردم.

با اعتراف این مرد پرونده وی پس از صدور كیفرخواست به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. متهم در این شعبه پس از برگزاری جلسه محاكمه به قصاص محكوم شد.

پرونده با اعتراض متهم به دیوان عالی كشور ارجاع شد. قضات دیوان عالی كشور نیز پس از بررسی پرونده به دلیل نقص تحقیقات این حكم را نقض كرده و بار دیگر پرونده را به شعبه 71 دادگاه كیفری ارسال كردند. اینبار متهم برای دومین بار در این شعبه محاكمه شد و باز هم به قصاص محكوم شد. این حكم در نهایت به تایید قضات شعبه 24 دیوان عالی كشور رسید.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا