اخبارعمومی

ماسک با تصاویر کارتونی برای کودکان

تولید ماسک رایگان با تصاویر کارتونی برای کودکان

کارمندان بخش سرگرمی یاهو ماسک صورت، 4 پارچه ستارگان را برای کودکانی که با زدن ماسک های ساده و بدشکل مشکل داشتند، تولید کردند.

دیزنی از ابتدای شیوع کرونا خود را به عنوان یک سازمان فعال بشر دوستانه در طول همه گیری کورونا ویروس معرفی می کرد، و خط جدیدی از ماسک های پوستی قابل استفاده مجدد را تواید کرد که برخی از محبوب ترین شخصیت های استودیو، از میکی موس تا پرنسس ها روی آن نقش بسته تا کودکان را مجاب کند ماسک بزنند را معرفی می کند.

دیزنی همچنین به کودکان و خانواده های با توان مالی پایین و برخی از آسیب پذیرترین جوامع آمریکا یک میلیون ماسک اهدا می کند.

این کمپانی با تکیه بر فهرست گسترده مارک های خود، ماسک های خود را در چهار بسته  شامل شخصیت های کلاسیک مثل میکی ماوس طراحی کرده است.

علاوه بر اهدای 1 میلیون ماسک، دیزنی تمام سودهای حاصل از فروش آنلاین را به سازمان کمکهای بشردوستانه اهدا کرد. این برند تاکنون تا 30 سپتامبر 2020، تا یک میلیون دلار، به سازمان کمکهای بشردوستانه، پول ارسال کرد.

این ماسک ها در اندازه های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ موجود است، هم برای افراد جوان و هم برای کسانی که مشکل قلبی دارند.

با استفاده از دستورالعمل های موجود در فروشگاه دیزنی. می توانید به طور مرتب این ماسک ها را تمیز و مجدداً مورد استفاده قرار دهید.

ماسک های پارچه ای جدید دیزنی، تنها بخشی از راه های دیگر خیرخواهانه این کمپانی در طول همه گیری کرونا است. این شرکت همچنین 100000 ماسک N95 به بالا به ایالت های نیویورک، کالیفرنیا و فلوریدا و همچنین واشنگتن دی سی و همچنین 175،000 تخته باران به بیمارستان های نیازمند پوشاک محافظ اضافی اهدا کرده است.

مجله اینترنتی زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا