تازه ها

قلمی که تا آخر عمرتان برایتان می‌نویسد!

قلمتازه های فناوری؛

به تازگی قلمی اختراع شده که جوهری در آن نیست ولی تا آخر عمر یعنی تا وقتی زنده هستید ، برایتان می نویسد.

 به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ تصور کنید که قلمی بخرید که تقریبا شبیه یک مداد بنویسد، اما برخلاف مداد ، قابل پاک کردن نباشد و دائمی باشد و خبری از جوهر معمول هم در آن نباشد!

شرکت طراحی خودروی Pininfarina ، یک شرکت معتبر است که سابقه همکاری با شرکت‌های بزرگی مثل فراری، مازراتی، فیات، پژو و آلفا رومئو را دارد، این شرکت به تازگی در نمایشگاه Paperworld که در فرانکفورت آلمان برگزار شد، قلم زیبایی را عرضه کرد.

این قلم ۴٫EVER Pininfarina Cambiano نام دارد، ظاهر قلم بسیار لوکس است، بدنه آن از آلومینیوم و چوب ساخته شده است.

در این قلم خبری از جوهر نیست، به جای آن نوک قلم از آلیاژ فلزی به نام ethergraph ساخته شده است که طبق ادعای شرکت، می‌تواند برای همیشه بنویسد!

ما دقیقا از جنس این آلیاژ مطلع نیستیم، اما به نظر می‌رسد با کشیده شدن نوک قلم روی کاغذ، مقدار بسیار اندکی از آلیاژ روی کاغذ می‌نشیند و اثری شبیه رد مداد ایجاد می‌کند.

به علاوه همراه قلم یک دفترچه یادداشت داده می‌شود که موسوم به کاغذ سنگی است، این کاغذ دوستدار محیط زیست، ضد آب و بادوام است و در ساخت آن از پودر سنگ استفاده شده است.

قیمت قلم اعلام نشده است، اما به نظر نمی‌رسد، قیمت مناسبی برای عموم مردم داشته باشد.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا