حوادث

قتل هولناک دوست با ادعاي دفاع از همسر

دختر خیابانی حوادث خیابان

 مرد ميانسال که دوستش را پس از قتل به آتش کشيده بود در جلسه دادگاه به تشريح جنايت خود پرداخت.

به گزاري باشگاه خبرنگاران، در اين پرونده ولي متهم است تيرماه سال 87 دوست خود به نام ميثم را با ضربه تبر به قتل رسانده و سپس جسد او را در حوالي شمشک آتش زده است.

متهم پس از دستگيري در بازجويي‌ها با اعتراف به جرم خود گفت: مقتول 14سال قبل همسرم را مورد آزار و اذيت قرار داده بود و روز حادثه من به اين دليل با وي درگير شده و او را با ضربه تبر کشتم.

با تکميل تحقيقات و در حالي که جسد مقتول هيچگاه کشف نشد پرونده براي رسيدگي به شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد.

صبح ديروز جلسه دادگاه به رياست قاضي اصغرزاده برگزار شد که وکيل اولياي دم به تشريح پرونده براي قاتل تقاضاي قصاص کرد. در ادامه رييس دادگاه با تفهيم اتهام به ولي از او خواست به دفاع از خود بپردازد متهم 60ساله نيز با قبول اتهامش گفت: من دکوراتور هستم و يک کارگاه در حوالي خيابان نامجو دارم مقتول 14سال قبل همسرم را مورد آزار و اذيت قرار داده بود اين موضوع هميشه آزارم مي‌داد به همين خاطر تصميم به قتل ميثم گرفتم.

چندبار خواستم او را بکشم اما موفق به اين کار نشدم بعد از گذشت حدود 5سال از تصميم خود منصرف شده و او را به خدا واگذار کردم روز حادثه ميثم به کارگاه من آمد و درحاليکه مشروبات الکلي مصرف کرده بود يک شيشه ادکلن به من داد و گفت: اين را به همسرت بده اين کار او باعث شد ياد اتفاق تلخ 14سال قبل بيفتم و با او درگير شدم و از لبه ديوار يک تبر برداشته و با آن ضربه‌اي به سر ميثم زدم وقتي روي زمين افتاد گلوله اي به سرش شليک کردم فرداي آنروز نيز جسد را به حوالي شمشک برده و در آنجا به آتش کشيدم. در ادامه جلسه محاکمه همسر متهم به عنوان گواه در جايگاه قرار گرفت و مدعي شد حدود 14سال قبل من با خواهر مقتول دوست بودم يک روز صبح که به خانه آنها رفته بودم ميثم يک چايي به من داد که بعد از آن حالت نيمه بيهوشي پيدا کردم. ميثم وقتي متوجه اين حالت من شد مرا مورد آزار و اذيت قرار داد پس از آخرين دفاعيات متهم و وکيل مدافعش قضات دادگاه براي صدور حکم وارد شور شدند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا