حوادث

قتل شوهر به جرم ارتباط با زنان و دختران/ تهیه سم سیانور به شرط ازدواج با مرد عطار

 

از وقتی كه با محمد ازدواج كردم یك روز خوش نداشتم،همیشه با هم درگیری و اختلاف داشتیم ، می خواستم از او طلاق بگیرم و خودم را نجات بدهم اما آنقدر از او كینه داشتم كه می خواستم از او انتقام بگیرم ….

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛21 خرداد ماه امسال پرونده ای تحت عنوان فوت مشکوک مرد 29 ساله ای به نام “محمد” به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان اصفهان ارسال شد که مضمون اصلی پرونده حکایت از آن داشت که متوفی یك روز قبل به صورت ناگهانی و بدون سابقه قبلی، وضعیت جسمانی وی دگرگون شده که به درمانگاه اعزام می شود اما مسئولان درمانگاه اعلام می كنند كه بیمار چند ساعت قبل فوت كرده است .

قتل با سیانور

كارآگاهان برای اینكه دریابند علت اصلی مرگ این مرد جوان چه بوده و آیا ممكن است جنایتی در پشت پرده این ماجرا نهفته باشد به سراغ پزشكی قانونی می روند كه نتیجه آزمایشات انجام شده توسط كارشناسان ، نشان می دهد علت فوت “مسمومیت با سیانور” بوده است .

دستگیری قاتل

با محرز شدن قتل این مرد جوان، كارآگاهان تحقیقات وسیع خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل و كشف حقیقت ماجرا از خانواده، دوستان و آشنایان و حتی همسایگان وی آغاز می كنند و سرانجام پس از بررسی و تجزیه و تحلیل اظهارات افراد مورد تحقیق قرار گرفته كارآگاهان به همسر مقتول مظنون شده و وی را كه متواری شده بود در یك اقدام غافلگیرانه در منزلی واقع در یكی شهرستان های استان دستگیر و برای توضیحات بیشتر به پلیس آگاهی می آورند.

اعتراف همسر مقتول

همسر 26 ساله مقتول كه در برابر مدارك و مستندات غیر قابل انكار پلیس قرار گرفت به قتل همسرش با استفاده از پودر سیانور اقرار كرد و گفت: من 6 سال است كه با “محمد” ازدواج كردم اما از همان روز اول ازدواج باهم اختلاف و درگیری داشتیم و یك روز خوش نداشتم. از طرفی او با دخترها و زنان جوان زیادی در ارتباط بود و هر بار كه نسبت به این رفتار او اعتراض می كردم مرا مورد اذیت و آزار قرار می داد و كتكم می زد.

متهم ادامه داد: می خواستم از او طلاق بگیرم و خودم را از این زندگی تلخ و نكبت بار نجات بدهم اما آنقدر از او كینه داشتم كه می خواستم به خاطر كتك هایی كه به من زده بود و شكنجه های روحی و روانی كه از او كشیده بودم انتقام بگیرم به همین خاطر نقشه قتل همسرم را كشیدم و برای اینكه كسی از موضوع مطلع نشود و همه فكر كنند به مرگ طبیعی فوت كرده به سراغ سم سیانور رفتم.

وی در ادامه گفت: پس از كلی پرس و جو در این باره یك نفر آدرس یك عطاری را به من داد و گفت او می تواند به من كمك كند وقتی به نزد او رفتم و ماجرا را برایش تعریف كردم به من گفت به شرطی كه بعد از قتل شوهرم به همسری او دربیایم حاضر است به من كمك كند و سم را در اختیارم قرار دهد من هم قبول كردم و سم را از او گرفتم و به منزل رفتم و در غیاب همسرم سم را داخل كپسول های دارویی او ریختم، شب قبل از خواب قرص ها را با یك لیوان آب به او دادم و او هم آنها را خورد. چیز زیادی طول نكشید كه سم اثر كرد و محسن با رعشه ای كه به بدنش افتاد یه زمین پرت شد و دیگر نفس نكشید.

متهم اظهار داشت: یكی دو ساعتی بعد به اورژانس اطلاع دادم و بدن بیجان “محمد” را به درمانگاه منتقل كردند اما پزشكان آنجا مرگ او را تایید كردند. خانواده “محمد” را خبر كردم و خودم هم لباس مشكی پوشیدم ، چند روز بعد كه فهمیدم پلیس به موضوع قتل را فهمیده و به دنبال قاتل می گردد برای فرار به نزد یكی از فامیل هایم رفتم كه در آنجا توسط ماموران دستگیر شدم اما اصلاً فكر نمی كردم به این زودی گرفتار شوم .به هر حال از اتفاقی كه افتاده پشیمان نیستم چون انتقام چند سال رنج و عذاب را از “محمد” گرفتم و اجازه ندادم كه او با دیگران خوش باشد.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا