حوادث

قتل خواهر بعد از ازدواج اجباری!

مردی که متهم است خواهرش را به قتل رسانده، در جلسه دادگاه ادعا کرد مسایل اخلاقی، سبب شد دست به این جنایت بزند.

تحقیقات پیرامون این پرونده از سال گذشته و زمانی آغاز شد که کارآگاهان جنایی استان فارس مطلع شدند جنازه زنی جوان در منطقه‌ای خلوت در خارج از شهر پیدا شده است. آنها بعد از حضور در محل حادثه مشاهده کردند فرد یا افرادی سر این زن را بریده‌اند. آثار موجود همچنین نشان داد دست‌وپای این زن قبل از قتل بسته شده بود.

هویت قربانی در جریان تحقیقات اولیه فاش و معلوم شد مقتول زنی متاهل به‌نام سودابه است. نحوه قتل حکایت از آن داشت که سودابه توسط فردی آشنا به قتل رسیده است.

افسران جنایی با پیگیری این فرضیه به برادر قربانی ظنین شدند و مرد جوان را بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها به کشتن خواهرش اقرار کرد و گفت به‌خاطر مسایل اخلاقی دست به جنایت زده است.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند سودابه چندسال قبل به پسری علاقه‌مند شده بود و قصد داشت با او ازدواج کند، ولی خانواده‌اش با این وصلت مخالفت کردند و دختر جوان را به‌اجبار به عقد پسری دیگر درآوردند. سودابه بعد از ازدواج همچنان با پسر موردعلاقه‌اش در ارتباط بود تا اینکه خانواده او از این ماجرا مطلع شدند.

متهم در جریان اعترافاتش این وقایع را تایید کرد و گفت: «ارتباط پنهانی خواهرم آبروی ما را برده بود به همین دلیل با چندنفر از بستگان صحبت کردم و در نهایت قرار شد سودابه را با کمک پسرعمه‌ام بکشم. روز حادثه خواهرم را به محلی متروکه بردم، دست‌وپایش را بستم و او را به قتل رساندم بعد هم جسدش را در بیابان رها کردم.»

در حالی‌که تحقیقات پیرامون این جنایت ادامه داشت، به کارآگاهان خبر رسید پسر موردعلاقه سودابه بعد از اطلاع از این قتل دست به خودکشی زده است به همین دلیل پلیس درباره مرگ آن جوان نیز تحقیقاتی را انجام داد و مسجل شد علت مرگ او چیزی غیر از خودکشی نیست.

در نهایت، این پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست تکمیل شد و متهم در دادگاه کیفری استان فارس پای میز محاکمه رفت. نماینده دادستان در جلسه دادگاه جرم پسر جوان را محرز خواند. متهم نیز بار دیگر ادعا کرد انگیزه‌اش از قتل مسایل اخلاقی بود.

بنابر این گزارش، متهم در حال حاضر در زندان به‌سر می‌برد قرار است برای انجام تحقیقات بیشتر یک‌بار دیگر پای میز محاکمه برود.

تابناک

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا