حوادث

فرار جنون آمیز “سامان ساندویچی” از دست ماموران کلانتری/ تسلیم شدن در برابر قانون از شدت خستگی

 

یکی از اراذل سطح جنوب شهر پایتخت که به “سامان ساندویچی” معروف بود در یک عملیات نفسگیر پلیسی توسط ماموران کلانتری دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ساعت 19:00 پنجم خردادماه ماموران گشت یگان کلانتری 168سیزده آبان در حین گشت زنی در آدرس 13 آبان، خیابان رشیدی متوجه راننده یک دستگاه پژو 206 سفیدرنگ که  فاقد پلاک بوده شدند و در صدد بررسی موضوع برآمدند.

در ادامه متهم با دیدن واحد گشت متواری شد که سریعا طی هماهنگی با مرکز پیام کلانتری ماموران به تعیقب وی پرداختند.

در طول مسیر خودرو مورد نظر با چند خودرو برخورد و خودروهای پارک شده شهروندان را تخریب کرده و نهایتا در منطقه خزانه مامورین با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر هوایی کرده که خودرو در خیابان تختی نرسیده به میدان بهشتی متوقف و متهم ضمن رها نمودن خودرو به صورت پیاده متواری شد و ماموران به صورت پیاده به تعقیب متهم پرداختند.

در نهایت پس از حدود دو کیلومتر تعقیب و گریز نفسگیر ماموران موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

متهم پس از دستگیری خود را به هویت “محمد” معرفی کرد  که جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد .

در بررسی به عمل آمده از متهم مشخص شد وی “سامان” معروف به “سامان ساندویچی” یکی از ارازل و اوباش سطح یک و سارقین به نام کامپیوتر خودرو در سطح شهر تهران است که در بازرسی بدنی از وی دو عدد گوشی همراه ، دو عدد سیم کارت و یک قبضه چاقوی 30سانتی کشف گردید و خودرو متهم میز پس از توقیف به پارکینک منتقل شد.

سرگرد اردشیر نادری رییس کلانتری 168سیزده آبان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهلان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا