حوادث

شوهرم تنها از روی لجبازی با من ازدواج كرده است

 

زن جوان زمانیكه متوجه شد شوهرش تنها به خاطر لجبازی با عشق قدیمی اش با او ازدواج كرده است به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوان پس از مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی تازه متوجه شدم كه شوهرم هیچ علاقه ای به من ندارد و فقط از روی اجبار و لجبازی با عشق قدیمی اش با من ازدواج كرده است.

وی ادامه داد: من و مسعود یكسال است كه با هم ازدواج كرده ایم. در این مدت مسعود نسبت به من خیلی بی تفاوت بود و اصلا محبتی نداشت. هرچه سعی می كردم كه این سردی كه میانمان بود را از بین ببرم فایده ای نداشت و مسعود روز به روز از من دور تر می شد. او نسبت به زندگیمان خیلی بی تفاوت بود و این رفتارش آزارم می داد. تا اینكه یك روز با او صبحت كردم و دلیل این رفتارش را پرسیدم. اما جوابی شنیدم كه اصلا باور نمی كردم.

زن جوان بیان داشت: مسعود به من گفت كه هیچ عشق و علاقه ای نسبت به من ندارد و تنها به خاطر لجبازی با عشق قدیمی اش با من ازدواج كرده است. او گفت كه چند سالی با دختری دوست بوده و به او علاقه داشته است. اما در نهایت با آن دختر دعوایش شده و ارتباطش با او قطع شده است. همان زمان با من آشنا شده و تنها به خاطر اینكه با آن دختر لجبازی كند با من ازدواج كرده است. وقتی این موضوع را شنیدم به شدت ناراحت و شوكه شدم و تصمیم گرفتم كه از مسعود جدا شوم.

بعد از حرف های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار كرد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا