حوادث

شليک چشم بسته، جان مامور کلانتری را نجات داد

مامور انتظامي که با گاز اشک‌آور مورد حمله سارق منزل قرار گرفته بود، با شليک تير جنگي جان خود را نجات داد. 

به گزارش مردم سالاری، شنبه شب ماموران کلانتري نياوران در حال گشت زني در محدوده خود بودند که يک مورد سرقت منزل به‌ آنان گزارش شد و آنان نيز سريعا به سمت آدرس اعلام شده حرکت کردند.

ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که دو سارق از ديوار يک ساختمان به پائين پريده و با ديدن آنان به سمت خيابان اصلي اقدام به فرار کردند. با فرار دزدان شبانه تعقيب و گريز پليس نيز آغاز شد و پس از چند دقيقه يکي از ماموران توانست به يکي از سارقان جوان برسد، ولي قبل از دستگير کردن آن ناگهان با حمله ور شدن اين سارق جوان مواجه شد.

سارق جوان ابتدا با پاشيدن گاز اشک آور به صورت مامور انتظامي قدرت ديدن را از او گرفت و سپس قصد داشت با پيچ گوشتي فاجعه‌اي را رقم بزند که مامور انتظامي چشم بسته پاي سارق را هدف گرفت و با شليک دو تير جنگي آن را زمينگير کرد.

رئيس کلانتري 123 نياوران سرهنگ رحمان نعمتي درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: سارق جوان که مورد اصابت دو تير جنگي قرار گرفته بود توسط عوامل اورژانس به بيمارستان طالقاني منتقل شد و همدستش نيز با همکاري نيروي‌هاي کمکي در ميدان نياوران دستگير و به کلانتري فرستاده شد.

به گفته نعمتي در بازرسي از کوله پشتي سارقان نيز يک عدد ديلم، دو عدد اسپري اشک آور، دو عدد پيچ گوشتي و ‌دو عدد چاقوي همکاره کشف و ضبط گرديد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا