تازه ها

شستن لباس‌ها از راه دور امکان پذیر شد

اتوی لباسدانشمندان در ادامه‌ ابداعات درزمینه ساخت لوازم خانگی هوشمند سرانجام موفق به ساخت هوشمند‌ترین ماشین لباسشویی دنیا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، دانشمندان یک ماشین لباسشویی منحصر به فرد تولید کرده‌اند که می‌تواند توسط تلفن همراه هوشمند افراد کنترل شود.

گفتنی است، این ماشین لباسشویی که محصول جدید شرکت سامسونگ است به وسیله فناوری WI-FI می‌تواند با تلفن همراه هوشمند کاربر ارتباط برقرار نماید.

 بررسی‌ها نشان می‌دهند، این ماشین لباسشویی جدید قرار است از ماه می‌ در اروپا فروش خود را آغاز کند اما هنوز قیمت‌گذاری نهایی بر روی آن صورت نگرفته است.

این دستگاه که مدل «WW۹۰۰۰» نام دارد به فرد کاربر اجازه می‌دهد کنترل و نظارت بر شستشوی البسه خود از کیلومتر‌ها دور‌تر داشته باشد.

 علاوه بر این خصوصیت این ماشین لباسشویی دارای تنظیمات مختلف برای شستشو و از بین بردن لکه‌ها، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، زمان کوتاه شستشوی البسه و همینطور صفحه‌ نمایش کاملا لمسی می‌باشد.

دانشمندان و کار‌شناسان سامسونگ ساخت وسایلی از این دست را برای کاهش زمان و خستگی ناشی از انجام کارهای خانه معرفی کرده‌اند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا