حوادث

سوزاندن کودک 6 ماهه با ته سیگار

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: کودک 6 ماهه قربانی اعتیاد پدر و مادرش شد.

سرهنگ ابوالقاسم باقری در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: همه چیز از یک تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در شهرستان کاشمر شروع شد که خبر یک نزاع در یکی از خیابان‌های این شهرستان را می‌داد.

وی یادآورشد: سریعا ماموران کلانتری 12 این شهرستان در محل حاضر شدند که زن جوانی در حالی که کودک خردسالی را در آغوش گرفته بود، خود را به ماموران نیروی انتظامی رساند.

سرهنگ باقری یاد‌آور شد: این زن در حالی که نفس نفس می‌زد دو مرد را با دست به پلیس نشان داد که در حال فرار ار معرکه بودند، لذا ماموران سریعا این دو مرد را که ظاهری پریشان داشتند، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: این زن با نشان دادن بدن فرزند شش‌ ماه‌اش که دچار سوختگی شده بود، مدعی شد که این افراد این بلا را سر کودکش آورده‌اند، لذا با دستور مقام دو متهم بازداشت و به کلانتری منتقل شدند و همینطور کودک نیز توسط عوامل اورژانس در حالی جای سوختگی با ته سیگار بر روی بدنش مشهود بود به بیمارستان حضرت ابوالفضل منتقل شد.

سرهنگ باقری اذعان داشت: دو متهم در کلانتری از نفر سومی یاد کردند که عامل اصلی کودک آزاری بود. ماموران در بررسی‌های پلیسی دریافتند که این مرد میثم نام دارد و هم اکنون غیبش زده است.

باقری ادامه داد: در تحقیقاتی که از مادر این کودک شش ماهه که زهرا نام داشت به عمل آمد، مشخص گردید خانواده پدری او در یکی از روستاهای دور دست بخش کوه سرخ زندگی می کنند.

وی گفت: از صحبت‌های پدر  زهرا ماموران دریافتند که او زنی بیسواد است و ازدواج اولش ناموفق بوده و به طلاق منجر شده است و او سپس با پسری به نام مسعود که معتاد به مواد مخدر از نوع کریستال بوده است،‌ ازدواج می‌کند.

سرهنگ باقری افزود: پلیس در تحقیقات خود درباره همسر دوم زهرا دریافت که او از سال 91 به جرم خرید و فروش مواد مخدر به حس ابد محکوم شده و در زندان به سر می برد.

وی افزود: زهرا نیز به جرم خرید و فروش مواد مخدر به دو سال حبس محکوم شده بود که قبل از ماه مبارک رمضان پس از یک سال حبس مورد عفو قرار گرفت و آزاد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: این خانم به دلیل اینکه پس از آزادی نه جایی برای اقامت و نه کار مشخصی داشت و از سویی هم تمایلی به زندگی با پدر و مادر و یا خانواده شوهر دومش نداشت مدام به دنبال مکانی برای اقامت بود.

وی به اعترافات متناقص مادر کودک در بازجویی ها برای نگهداری از کودک خردسالش اشاره کرد و افزود: مقرر شد کودک تحویل بهزیستی شود و پرونده نیز جهت بررسی بیشتر موضوع در دست پیگیری است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا