حوادث

سوختن زن باردار در بیمارستان و به کما رفتن او

سوختگی زن باردار در بیمارستان در اثر استنشاق گازهای اکسید نیترو و دی اکسید کربن

وزیر بهداشت که در شیراز بسر میبرد پس از منتشر شدن اخبار سوختگی زنی که برای زایمان به بیمارستان چمران تهران برای انجام عمل سزارین رفته بود، دستور تحقیق از دست اندرکاران و رسیدگی به این موضوع را داد.

سوختن زن در بیمارستان نیروهای مسلح چمران در طی عمل سزارین در تاریخ 27 دی ماه اتفاق افتاد که این مادر هنگام به دنیا آمدن دو قلوهایش دچار سوختگی شدید شد. این سوختگی در ناحیه دهان ، ریه و صورت ایجاد شد و باعث شد زن به کما برود.

این سوختگی در اثر استنشاق ترکیب گازهای اکسید نیترو (N2O)  و دی اکسید کربن (co2) به جای گاز تنفسی بیهوشی بوجود آمد و باعث شد زن حامله به سوختگی شدیدی مبتلا شود و به کما برود.

معاون درمان وزارت بهداشت طبق دستور دکتر سید حسن هاشمی پیگیر دلیل یا دلایل وقوع رخ دادن این حادثه میباشد تا گزارش آن را سریع اعلام کند. مسئول رسیدگی به این سوختگی و به کما رفتن دکتر محمد آقاجانی است که در حال بررسی این موضوع است.

در جریان سوختگی زن حامله و به کما رفتن او ، معاون درمان وزارت بهداشت در حال پیگیری شرایط بیمار است. برای یافتن علت حادثه مکاتبات و  بررسی ها انجام شده ، جالب است وزیر بهداشت این موضوع را بعد از یک ماه متوجه شده که مسئله عجیبی است.  به راستی چه کسی میتواند مطمئن باشد که پس از مراجعه به بیمارستان و عمل جراحی سالم به خانه میرسد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوختگی زن باردار در بیمارستان چمران تهران

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا