حوادث

سوختن در آتش خشم همسر

زن جواني به خاطر استفاده شوهرش از مواد مخدر صنعتي شيشه با وي به مشاجره پرداخت اين زن که قصد داشت شوهرش را از اين کار منع کند…

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از خراسان، صبح روز یکشنبه، ماموران کلانتري خواجه ربيع مشهد در تماس با قاضي ويژه قتل عمد، از مرگ مرد جواني در بيمارستان امام رضا(ع) خبر دادند که به همراه همسرش و به خاطر سوختگي شديد از روز قبل بستري شده بود.

 

در پي دريافت اين خبر، قاضي «موحدي راد» دستوراتي را براي روشن شدن ماجراي سوختن زوج جوان در شعله هاي آتش صادر کرد. بررسي هاي پليس با استناد به اظهارات شاهدان نشان داد: ساعت 23:30 شنبه گذشته زن جواني به خاطر استفاده شوهرش از مواد مخدر صنعتي شيشه با وي به مشاجره پرداخت اين زن که قصد داشت شوهرش را از اين کار منع کند در حالت عصبانيت ظرف حاوي بنزين را به داخل حياط آورد و آن را روي خود و همسرش ريخت و ناگهان کبريت را شعله ور کرد و خود را آتش زد.

 

مرد جوان با ديدن اين صحنه وحشت زده به طبقه بالاي ساختمان دويد تا از صاحبخانه کمک بخواهد او در حالي که هراسان فرياد مي کشيد و از صاحبخانه تمناي کمک مي کرد دوباره به طرف همسرش دويد تا شعله هاي آتش را خاموش کند در اين حال او که آن لحظه قدرت تصميم گيري نداشت در را پشت سرش بست و خود براي خاموش کردن شعله ها به همسرش نزديک شد که ناگهان شعله ها به او نيز که لباس هايش آغشته به بنزين بود سرايت کرد و مرد جوان نيز آتش گرفت.

 

همسايه ها براي کمک به زوج جوان به سمت آن ها دويدند ولي با در بسته مواجه شدند زماني همسايگان موفق به گشودن در شدند و با مراکز امدادي تماس گرفتند که زوج جوان نيمه جان بودند.

 

اين گزارش حاکي است: اين زوج به بخش سوختگي بيمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند اما تلاش هاي کادر درماني براي نجات مرد جوان به نتيجه نرسيد او چند ساعت بعد جان خود را از دست داد اين در حالي است که همسر وي نيز به کما رفته و حالش بسيار وخيم است. بنابراين گزارش، تحقيقات پليس با صدور دستورات قضايي توسط گروهي از ماموران تجسس کلانتري خواجه ربيع مشهد به سرپرستي سروان کافيان براي روشن شدن زواياي پنهان اين پرونده همچنان ادامه دارد.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا