حوادث

زن جوانی با تحمل تازیانه‌های متعدد شلنگ گاز توسط شوهرش به قتل رسید.

مرگ زن جوان با تازیانه‌های متعدد شوهرش

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از تسنیم، ساعت 8 شب سه‌شنبه زنگ مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس تهران به صدا درآمد و زن میانسالی از بدحال بودن یک زن جوان در محدوده کوچه پرده‌فروش‌های خیابان مولوی خبر داد که با اعلام این خبر یک دستگاه آمبولانس به‌همراه کادر اورژانس به محل وقوع اعلام این گزارش اعزام شدند.

 

بعد از حضور مأموران اورژانس به‌دلیل وخیم بودن حال زن جوان، سریعاً اقدامات درمانی و احیای بیمار صورت گرفت اما به‌دلیل وخامت حال زن جوان 32ساله، وی جان خود را از دست داد.

 

در منزلی که کادر درمانی مشغول احیای این زن جوان افغانستانی بودند، مرد و زن جوان دیگری نیز حضور داشتند که مرد جوان با دیدن اوضاع وخیم حال همسرش از این محل گریخت.

 

پس از اعلام مرگ این زن جوان با هماهنگی‌های صورت گرفته، تیمی از مأموران کلانتری 116 مولوی به محل وقوع این اتفاق اعزام شدند و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد زن جوان که سه فرزند نیز دارد، بر اثر ضربات شدید و متعدد “شلنگ گاز” بر قسمت‌های مختلف بدن وی به قتل رسیده است.

 

با مشخص شدن قتل عمد، تحقیقات از زن دیگری که در این خانه حضور داشت در دستور کار مأموران قرار گرفت و وی به مأموران گفت: من زن برادر، شوهر این مقتول هستم و شوهر این زن ساعتی قبل با من تماس گرفت و از حال وخیم همسر خود خبر داد، من نیز به‌سرعت خودم را به اینجا رساندم و با دیدن حال نامساعد مقتول با مأموران اورژانس تماس گرفتم؛ با حضور مأموران اورژانس و اعلام فوت زن جوان، شوهر او از اینجا فرار کرد.

 

بعد از تشکیل پرونده قتل عمد، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع این قتل حاضر شد و دستور بازداشت متهم این پرونده را صادر کرد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا