تازه ها

راه و روش پسر دار شدن!!

امروزه متخصصان و پزشکان در زمینه تعیین جنسیت نوزاد فعالیت های گسترده ای انجام داده اند که در کنار دستورات آنها می توان از موارد زیر نیز بهره برد.

چطور پسر دار شویم؟
سالها پیش برای این که به بچه ای با جنسیت مورد علاقه تان برسید باید تنها آرزو و دعا می کردید اما امروزه راهها و اصولی همه جانبه برای این مسئله یافت و جمع آوری شده است که در اینجا با آنها آشنا می شوید.

1-زمان آزاد شدن تخمک ها را بشناسید:
با مشورت پزشک و یا مطالعه با توجه به سیستم بدنی تان این را خواهید فهمید.
 
2-در زمان آزاد شدن تخمکها نزدیکی داشته باشید:

زمانی که تخمدان های خانم ها حاوی مقدار بالایی تخمک است قدرت بیشتری برای جذب اسپرم پسر دارد و بارداری این زمان نتیجه ای پسرانه خواهد داشت.
 
3-پسرانه غذا بخورید:

این یک واقعیت است که تغذیه مردان طیف خواصی از برنامه غذایی را در بر دارد که بیشتر شامل گوشت قرمز, غذاهای نمک دار و گاهی پر نمک و نوشابه را در بردارد و این مواد غذایی به دلیل اسید بالا تغییراتی در بدن به وجود می آورند و در راه بارداری یک نوزاد پسر کمک کننده هستند.علاوه بر اینها مواد غذایی که PH موجود در رحم شما را تنظیم برای پسر دار شدن می کند اینها هستند:زیتون- قارچ- تره فرنگی- شاه توت- انجیر- آب میوه و سبزی- ذرت- نخود سبز- نوشابه ها و مائ الشعیر- قهوه و چای- مایونز و…

4-از تقویم چینی استفاده کنید:
هزاران انسان به این امر معتقدند که که تقویم چینی یک مهم در این راه است این تقویم با احتساب سن مادر و ماهی که تصمیم به بارداری دارد جنسیت بچه را مشخص میکند که گاهی تا 99 % درست از آب در می آید.

5- شربت سرفه مصرف کنید:
این یک داستان زنانه است که گاهی مواد شیمیایی موجود در این شربت موجب بارداری سریع تر و گاهی پسر دار شدن می شود.

6- برای مردان قهوه دم کنید:
نوشیدن قهوه توسط مردان قبل از داشتن نزدیکی سرعت جهش اسپزم های مردانه را افزایش می دهد.
برای پسردار شدن باید از مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیم بالا استفاده کرد و مصرف کلسیم محدود گردد.

نمناک

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا