حوادث

راز قتل پیرزن پولدار چه بود؟ تمیزکار خانه قاتل پیرزن

راز قتل پیرزن پولدار چه بود؟ تمیزکار خانه قاتل پیرزن

 توسط یکی از دوستانم، برای انجام نظافت به مقتوله معرفی شدم؛ طی مدتی که برای انجام نظافت به خانه پیرزن رفت و آمد داشتم، از وضعیت مناسب مالی و تنها بودن وی اطلاع پیدا کردم؛ هر بار که برای نظافت به آنجا می‌رفتم، گردنبند قیمتی را روی گردن پیرزن می‌دیدم تا اینکه …..
کشف جسد پیرزن در خانه اش با به صدا در آمدن تلفن فوریت‌های پلیس 110 یک فقره کشف جسد متعلق به پیرزنی 75 ساله در محل سکونتش به یکی از کلانتری های پایتخت اعلام شد.
با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات مشخص شد که دختر متوفیه پس از چند روز تماس تلفنی با مادرش و عدم پاسخگویی از سوی وی ، به منزل مادرش مراجعه و پس از ورود به داخل خانه با جسد وی در اتاق خواب روبه رو شده است.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از حضور در محل جنایت، به تحقیق از دختر مقتوله پرداخته و اطلاع پیدا کردند که یک رشته گردنبند به ارزش تقریبی 15 میلیون تومان که بنا بر اظهارات دختر مقتوله همیشه از سوی وی استفاده می شده، در زمان کشف جسد وجود نداشته است؛ همچنین بررسی های اولیه به عمل آمده از جسد و همچنین محل ارتکاب جنایت حکایت از آن داشت که قاتل یا قاتلین به احتمال بسیار فراوان، پس از ضرب و شتم مقتوله ( وجود آثار روی بدن ) و تخریب درِ کمدهای دیواری، قصد سرقت اموال باارزش مقتوله را داشته، اما وی از نشان دادن محل نگهداری اموال باارزش خود، خودداری کرده؛ چراکه در ادامه و با راهنمایی دختر مقتوله محل نگهداری اوراق بهادار و دیگر طلا و جواهرات مادرش به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان شناسایی و تمامی این اموال در آنجا کشف شد .
شناسایی و دستگیری متهم کارآگاهان در ادامه رسیدگی به پرونده و با انجام تحقیقات از دیگر اهالی مجتمع مسکونی محل زندگی مقتوله ( یک مجتمع مسکونی 4 طبقه که مقتوله در طبقه اول آن زندگی می کرد ) اطلاع پیدا کردند که از چندی پیش جوانی افغانی به نام احمد( 22 ساله ) به عنوان کارگر خدماتی و جهت انجام نظافت به خانه مقتوله تردد داشته که این موضوع از سوی دختر مقتوله مورد تأیید قرار گرفت.
با شناسایی احمد به عنوان شخصی که آخرین بار به منزل مقتوله تردد داشته، تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، اما در ادامه مشخص شد که همزمان با وقوع جنایت و کشف جسد مقتوله، گوشی تلفن همراه احمد نیز خاموش شده و هیچکس از وی اطلاعی ندارد. در ادامه و با انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه احمد شدند و وی را دستگیر کردند.
احمد پس از دستگیری، در نهایت به ارتکاب جنایت و فروش گردنبند 15 میلیون تومانی به مبلغ 650 هزار تومان اعتراف کرد.
متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از چند ماه پیش، در کشور افغانستان در حال خانه سازی برای خود هستم و به این دلیل به تعدادی از دوستان و بستگان خود مقروض هستم؛ توسط یکی از دوستانم، برای انجام نظافت به مقتوله معرفی شدم؛ طی مدتی که برای انجام نظافت به خانه پیرزن رفت و آمد داشتم، از وضعیت مناسب مالی و تنها بودن وی اطلاع پیدا کردم؛ هر بار که برای نظافت به آنجا می رفتم، گردنبند قیمتی را روی گردن پیرزن می دیدم تا اینکه تصمیم به سرقت پول و جواهرات پیرزن گرفتم و دست به این جنایت زدم.
تمیزکار قاتل پیرزن

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا