حوادث

دستگیری سارق سابقه دار در تهرانسر

رئیس کلانتری تهرانسر از دستگیری یک سارق موتورسیکلت خبر داد که چندی پیش نیز، کیف پیر زنی را با همدستش سرقت کرده بود.

سرهنگ “ذبیح الله امیری” گفت: ساعت۱۴ روز پانزدهم بهمن ماه سال جاری، یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه و اظهار داشت: موتورسیکلتش از محل پارکش سرقت شده است.
رئیس کلانتری ۱۵۰ تهران سر عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، تیم عملیات کلانتری وارد عمل شده و با بررسی ماجرا متوجه شدیم، و در تحقیقات پلیسی، چهره سارق را مورد شناسایی قرار دادند.
وی با بیان اینکه در تحقیقات مقدماتی به دست آمد که سارق موتورسیکلت همان فردی است که چندی پیش در محدوده کلانتری کیف پیر زنی را به همراه همدستش سرقت می کند، اظهار کرد: در آن پرونده، متهم اصلی ( سارق موتروسیکلت ) متواری ولی همدستش در صحنه سرقت با عملیات پلیسی بازداشت می شود.
وی تصریح کرد: با تایید این موضوع که سارق موتورسیکلت همان سارق کیف پیرزن حاوی ۶۰ میلیون تومان طلا و جواهر می باشد، تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه تری شد و مشخص شد متهم اصلی پرونده مدتی است که در کمپ ترک اعتیاد بستری شده است.
این مقام انتظامی بیان داشت: با مشخص مخفیگاه متهم با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران عملیات کلانتری، سریعا به همان کمپ رفته و او را در کمپ ترک اعتیاد دستگیر کردند.
کلانتر تهرانسر خاطر نشان کرد: با بررسی سوابق متهم مشخص شد او سوابقی در زمینه های کیف قاپی و زورگیری داشته و در این زمینه ۲ سال نیز به زندان رفته است. متهم به مواد مخدر صنعتی شیشه نیز اعتیاد داشت که در ادامه با تلاش های پلیسی مشخص شد وی از سوی پایگاه پنجم آگاهی تهران بزرگ نیز تحت تعقیب می باشد که به همین دلیل برای انجام تحقیقات بیشتر به همراه پرونده، در اختیار ماموران پایگاه پنجم قرار گرفت.
این مقام انتظامی در انتها تصریح کرد: متهم در اعترافات خود، به سرقت کیف ۶۰ میلیون تومانی پیرزن با همدستش اعتراف کرد و با دلایل پلیس به سرقت موتورسیکلت مذکور نیز، در حالی که چاره ای جز اعتراف نداشت ؛مدعی شد تنها همین ۲ فقره سرقت را انجام داده است. تلاش های کارآگاهان پلیس برای مشخص شدن سرقت های احتمالی دیگر این متهم کلید خورده است.

مجله اینترنتی زندگی سالم

یلدا توکلی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا