حوادث

دختر 9 ساله برای پدرش درخواست قصاص کرد!

 

 

مرد جوان که پس از ناکامی در منصرف کردن همسرش از طلاق، او را با ضربه‌های چاقو کشته بود، در جلسه محاکمه به تشریح جنایت خود پرداخت. شانزدهم آذر سال گذشته والدین زن جوانی به نام «مریم» با حضور در پلیس آگاهی تهران و طرح شکایتی از ناپدید شدن دخترشان خبر دادند.

پس از این شکایت، تحقیق در این زمینه آغاز شد تا این که روز بعد یک راننده عبوری در بزرگراه پردیس در شرق تهران، با مشاهده جسد زن جوانی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، موضوع را به پلیس اطلاع داد.تیم جنایی در جریان بررسی ها متوجه شدند جسد کشف شده متعلق به مریم است که در ادامه پیگیری این پرونده، معلوم شد شوهر مقتول به طرز مرموزی ناپدید شده و احتمال دارد او همسر جوانش را کشته باشد.

پس از دو ماه ردپای همسر مقتول در شهرستان آذرشهر حوالی تبریز شناسایی شد و ماموران وی را دستگیر کردند.

متهم به نام محرم پس از انتقال به دادسرا به قاضی جنایی تهران گفت: ۱۳ سال با همسرم زندگی کردم، اما از سه سال پیش اختلافات ما آغاز شد. مدتی بود به خانه نمی رفتم، روز حادثه مریم را سوار خودرو کردم تا با هم گفت وگو کنیم. در میانه راه و در بزرگراه پردیس با هم مشاجره کردیم و من با چاقویی که همراه داشتم ضربه ای به گردنش زدم و پس از قتل، جسد را همان جا رها و فرار کردم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال و صبح دیروز محاکمه متهم به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اولیای دم مقتول برای قاتل دخترشان درخواست قصاص کردند. دختر 9 ساله مقتول در شکایت خود گفت: پدرم مدام مادرم را اذیت می کرد و من حاضر به گذشت نیستم.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به محرم، از او خواست به دفاع از خود بپردازد که مرد میانسال با قبول اتهام قتل عمد گفت: من و همسرم مدتی بود با هم اختلاف داشتیم. چند روز قبل از قتل وقتی به خانه آمدم، متوجه شدم او وسایلش را جمع کرده و همراه دو فرزندم به خانه پدرش رفته است. چند بار تلفنی از او خواستم اجازه دهد فرزندانم را ببینم، اما او موافقت نکرد. روز حادثه به دفتر وکیلی رفتیم و هنگام بازگشت، در طول مسیر چند بار از او خواستم از طلاق منصرف شود، اما قبول نکرد. در یک لحظه کنترلم را از دست داده و او را با چاقو زدم. وقتی متوجه شدم جان باخته، در جاده پردیس جسد را رها کردم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

جام جم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا