خانوادهروانشناسی

خوشحال کردن مادربزرگ ها در دوره کرونا

مادربزرگتان را غافلگیر کنید

با شیوه های فاصله گذاری اجتماعی هنوز هم راه های زبادی برای برقراری ارتباط با عزیزانمان وجود دارد، به ویژه مادربزرگ و پدربزرگ ها، که در معرض خطر بیشتری درمقابل عوارض شدید کرونا قرار دارند و دیدنشان دشوار است.

“لورا کلارک، سرمقاله نویس Mom.com و CafeMom.com، می گوید:  واقعاً برای کاهش استرس فرزندان شما مهم است که  در دوره کرونا در تماس با مادربزرگ ها و پدربزرگ ها باشند به خصوص در زمانی که می دانید آنها تنها هستند.

وی توضیح می دهد: چت کردن  وگفتگو از طریق FaceTime خوب است و دیدن چهره همه از دور خوب است اما کافی نیست.

بنابراین چه راه هایی وجود دارد که بچه ها می توانند علاوه بر گفتگوی تصویری با پدربزرگ و مادربزرگ ها ارتباط برقرار کنند؟

کارت پستال درست کنید

کلارک می گوید: کارت پستالهای مسافرتی هدیه خوبی برای مادربزرگ ها و مادربزرگ ها هستند زیرا می توانند با صحنه ای روی کارت پستال به صورت خیالی سفر کنند. شما می توانید نامه های کوچکی را که برای مادربزرگ ها و مادربزرگ ها می ویسید در کنار کارت پستال بگذارید.

البته این قضیه را به یک پروژه بزرگتر تبدیل نکنید و  فقط  از نقاشی و رنگ آمیزی استفاده کنید. مجلات، روزنامه ها، قیچی و چسب را از هم جدا کنید و بگذارید تصورات بچه های شما آنها را به هر کجا که می خواهد در جهان ببرد.

این کارت پستال ها  چیزی است که می تواند یک یادداشت جالب را ایجاد کند.

یک باشگاه کتاب مجازی درست کنید

کلارک می گوید: “دختر من 13 ساله است و ازطرق مادربزرگ خود کتاب هایی دریافت می کند که مادربزرگش توصیه کرده است و در دوره نوجوانی خوانده است.”

رابطه با نوجوانان و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها واقعاً ویژه است و کمی متفاوت از رابطه با بچه های کوچکتر است. كتاب برای ایده های نوجوانان بزرگتر ایده خوبی است، كه بلوغ آنها باعث می شود ارتباطی غنی تر و عمیق تر وجود داشته باشد كه با پدربزرگ و مادربزرگ به اشتراک می گذارند..

یک هدیه غافلگیر کننده ارسال کنید

برای  مادربزرگ از راه دور هدیه بفرستید ،این یک ایده عالی برای مادربزرگ ها است و آنها را غافلگیر می کند.اما می تواند با همه عزیزان در قرنطینه نیز به اشتراک گذاشته شود. دریافت بسته بندی از طریق نامه بسیار مهم است، مهم نیست که چه چیزی باشد.

ترجمه  از لایف استایل یاهو/الهام شهیدان

گروه مترجمین مجله اینترنتی زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا