حوادث

خفه کردن خواهر و خواهرزاده در برج معروف / قاتل میخواهد اعدام شود اما نشد!

 

اردیبهشت ماه سال 90 مأموران پلیس پایتخت در جریان جنایت هولناکی در برج مسکونی کاوه خیابان آزادی قرار گرفتند.

 

قتل خواهر و خواهرزاده

تیم جنایی پس از حضور درمحل با پیکرهای بی‌جان یک زن و پسربچه چهار ساله‌ای روبه‌رو شدند که از پای درآمده بودند. بررسی‌های مقدماتی نشان داد که قربانیان این جنایت مادر و فرزند هستند و عامل یا عاملان جنایت براحتی وارد خانه شده و جنایت در ساعت‌های نخست صبح رخ داده است.
کارآگاهان و بازپرس جنایی با این فرضیه که این قتل هولناک با نیت انتقامجویی کور صورت گرفته است، تحقیقات خود را آغاز کردند.
همزمان با تحقیقات کارآگاهان پلیس جنایی، دختر قربانی سرنخ تازه‌ای را در اختیار آنان گذاشت و گفت وقتی از مدرسه به خانه آمدم، دیدم دایی‌ام محمدعلی وحشتزده از برج مسکونی بیرون آمد. وقتی وارد آپارتمان شدم، ناگهان در کمال ناباوری با پیکر بی‌جان مادر و برادرم روبه‌رو شدم.
با ادعاهای این دختر، محمدعلی احضار و تحت بازجویی قرار گرفت. این مرد که اختلال روحی و روانی دارد، در بازجویی‌ها دچار تناقض‌گویی شد، اما شواهد حاکی از آن بود که وی قاتل خواهر و خواهرزاده‌اش است.
همسر قربانی نیز در جریان تحقیقات به مأموران گفت: همسرم طاهره و پسرم دانیال قربانی اختلافات مالی با برادرش شدند.
مدتی پیش پدرزنم ملکی را به نام همسرم زد و همین باعث شد که محمدعلی نسبت به همسرم کینه به دل گرفته و از او انتقام بگیرد و این جنایت رخ داد.
همزمان پزشکی قانونی نیز علت مرگ مادر و کودک خردسال را خفگی اعلام کرد و در معاینات پزشکی قانونی مشخص شد که متهم به قتل دارای جنون است. صبح دیروز محمدعلی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران تحت محاکمه قرار گرفت.
محمدعلی در آخرین دفاع گفت: من نمی‌خواهم بخشیده شوم، اعدامم کنید.
قاضی عزیزمحمدی و دو قاضی مستشار برای صدور رأی نهایی با هم وارد شور شدند و محمدعلی را با توجه به نظریه پزشکان قانونی به یکی از مراکز نگهداری بیماران روانی معرفی کردند.

خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا