حوادث

حادثه‌ای دلخراش برای زوج جوان


/عروس 25 ساله زیر چرخ پژو جان داد

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با زوج جوان در خراسان جنوبی، زن 25 ساله‌ای در دم جان داد و شوهر وی روانه بیمارستان شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، علیرضا حسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی پژو پارس با زوج جوانی که هنوز 6 ماه از عقدشان نگذشته بود برخورد کرد و زن و شوهر جوان را گرفتار حادثه کرد.

وی ادامه داد: با اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیس 110 بلافاصله عوامل انتظامی و کارشناس تصادفات راهور در محل حاضر شده و صحنه تصادف را بررسی کردند.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی عنوان کرد: پس از اعلام خبر، بدون فوت وقت حادثه به اورژانس اطلاع داده شد ولی قبل از رسیدن نیروهای امدادی متاسفانه بر اثر شدت جراحت زن 25 ساله جان خود را از دست داد اما شوهر وی که بر اثر شدت ضربه به کما رفت و اکنون در بیمارستان بستری است.

حسنی ادامه داد: علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده سواری پژو پارس اعلام شده است.

وی با بیان این‌که هر سال تعداد زیادی بر اثر بی‌احتیاطی جان خود را از دست می‌دهند، افزود: قصور عامل انسانی و بی‌احتیاطی رانندگان اصلی‌ترین عامل تصادفات ارزیابی شده است.

حسنی به رانندگان توصیه کرد که در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با اشتباهات کوچک حادثه‌ای بزرگ را برای خانواده‌ای دیگر رقم نزنند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا