حوادث

حادثه‌ای تلخ در یک رستوران معروف پایتخت/ وضعیت 3 کارگر ایرانی وخیم است

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گاز گرفتگی و سقوط 5 کارگر در چاه در یک رستوران معروف خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این حادثه اظهار داشت: در ساعت 15:11 دقیقه عصر امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از حادثه گرفتار شدن تعدادی از کارگران در داخل چاه در یک رستوران در خیابان حافظ تقاطع شاپور مطلع شدند و بلافاصله 3 ایستگاه آتش‌نشانی عازم محل حادثه شدند.

 

ملکی ادامه داد: در زیرزمین این رستوران معروف یک حلقه چاه برای ریختن آشغال گوشت و مرغ حفر شده بود که به علت بالا آمدن محتویات چاه یکی از کارگران در چاه را باز و در همین حین دچار گازگرفتگی و در داخل چاه سقوط می‌کند.

 

وی ادامه داد: 4 کارگر دیگر برای کمک به داخل چاه وارد می‌شوند که آنها نیز دچار گازگرفتگی شدید شدند که آتش‌نشانان بلافاصله هر 5 کارگر ایرانی را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

به گفته ملکی حال 3 تن از کارگران وخیم اعلام شد و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی عملیات را در ساعت 16:10 دقیقه به پایان برند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا