حوادث

جزیـیات 2 جنایت تکان دهنده در شمال

دختر خیابانی حوادث خیاباناختلافات خانوادگی سناریوی سیاهی را برای دو خانواده رقم زد که قربانیان آن یک زن و یک مرد بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، روزنامه ایران نوشت:این جنایات در شهر‌های قائمشهر و ساری رخ داد و در جریان دو حادثه جداگانه یک مرد در قائمشهر و یک زن در ساری با ضربات کارد از پای درآمدند.

حادثه نخست:
در نخستین جنایت که سناریوی آن با ماجرای ناپدید شدن ناگهانی پدر خانواده کلید خورده بود، پسر جوانی به اتهام قتل پدرش بازداشت شد.بنا بر این گزارش، 14 اسفند ماه سال جاری اعضای خانواده‌ای در قائمشهر با مراجعه به مأموران پلیس، آنان را در جریان ناپدید شدن اسرارآمیز پدر خانواده قرار دادند.
بر اساس ادعای آنان، مرد 52 ساله خانواده که «غلامرضا» نام داشت برای انجام کاری از خانه بیرون رفته و دیگر مراجعه نکرده بود.با توجه به این ادعاها تجسس‌های پلیسی برای به‌دست آوردن ردی از مرد ناپدید شده در دستور کار قرار گرفت تا این‌که پلیس به رفتار‌ها و حرکات «علی» پسر 25 ساله خانواده مظنون شده و صبح روز 22 اسفند ماه سال‌جاری وی را بازداشت کرد و تحت تحقیق قرار داد.با‌وجود انکار‌های این مرد جوان از ماجرای ناپدید شدن پدرش، وی مجبور به اعتراف شد و پرده از راز قتل پدرش در جریان اختلافات خانوادگی برداشت.وی در اعترافات خود به مأموران گفت: با پدرم اختلاف داشتم، روز حادثه با هم جر و بحث کردیم، درگیری شدیدی بین ما به‌وجود آمد، با کاردی که همراهم بود چند ضربه به سینه و شکم وی وارد کردم. وقتی فهمیدم کشته شده است، جسدش را داخل گونی گذاشته و به منطقه سوادکوه بردم. در آنجا چاله‌ای کنده و جسد را دفن کردم بعد به خانه آمده و ادعا کردم پدرم ناپدید شده است.
وی ادامه داد: روز بعد بار دیگر به محلی که جسد را دفن کرده بودم برگشته و آن را بیرون آورده و به آتش کشیدم، می‌ترسیدم با پیدا شدن جسد رازم فاش شود.
با کشف آثار و جسد قربانی در یکی از مناطق کوهستانی سوادکوه، عامل جنایت پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.
دومین جنایت:
در جنایت دیگری که عصر شنبه 24 اسفند ماه در شهر ساری به‌وقوع پیوست مرد مبل‌سازی با از پای در آوردن همسرش، جسد وی را داخل پلاستیکی پیچیده و در باغ مخروبه‌ای رها کرد.
قربانی این جنایت زن 45 ساله‌ای به نام «فاطمه» نام داشت که در جریان اختلاف با شوهرش با ضربات کارد وی از پای درآمد.راز این جنایت خانوادگی عصر روز شنبه هنگامی فاش شد که دختر خانواده بعد از بازگشت به خانه با دیدن فرش آغشته به خون و خودروی پدرش که بطور مشکوکی در کوچه رها شده بود، احساس کرد باید حادثه ناگواری رخ داده باشد.دختر 14 ساله خانواده با توجه به این‌که هر چه مادرش را صدا زد پاسخی نشنید، فوراً با دایی خود تماس گرفته و ماجرا را با وی در میان گذاشت.دایی دخترک بعد از این‌که سراسیمه خود را به خانه خواهرش رساند از وضع به‌هم ریخته خانه فهمید باید اتفاق ناگواری برای خواهرش رخ داده باشد، بنا بر این مأموران پلیس آگاهی را در جریان ماجرا قرار داد.دقایقی بعد وقتی مأموران خود را به این خانه رساندند با ضد و نقیض‌گویی‌های مرد خانواده و اظهار بی‌اطلاعی وی از سرنوشت همسرش روبه‌رو شدند، بنابراین این مرد بازداشت شد.مرد 65 ساله که «ناصر» نام دارد وقتی دانست پلیس وی را عامل قتل همسرش می‌داند،لب به اعتراف گشود و پرده از راز یک جنایت خانوادگی برداشت.وی در این باره گفت: مدتی بود با همسر دومم اختلاف داشتم. روز حادثه هنگامی که دخترم بیرون از خانه بود با هم جرو بحث کردیم. من عصبانی شدم و با چاقو به طرفش حمله کردم. چند ضربه به او زدم، ترسیده بودم، جسد را داخل پلاستیک پیچیده و با خود به باغی در حاشیه شهر برده و آنجا رها کردم. با توجه به این اعترافات مأموران به محل مورد نظر رفته و جسد قربانی حادثه را در حالی‌که کنار درختان رها شده بود پیدا کردند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا