جهان

تولید بالشی مخصوص دعوا!

ژاپنی ها به تازگی بالشی تولید کرده اند که مخصوص دعوا و جنگ های بالشی طراحی شده است. کمپانی “ساخت بالش” این وسیله مخصوص را ساخته است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، ژاپنی ها افرادی هستند که همیشه به علم و تکنولوژی شهرت داشته اند اما برخی مواقع این هوش و تکنولوژی را در راهی عجیب مصرف می کنند و وسایلی می سازند که در اصل به درد کار خاصی نمی خورند و مصرف های عجیبی دارند.

ژاپنی ها به تازگی بالشی تولید کرده اند که مخصوص دعوا و جنگ های بالشی طراحی شده است. کمپانی “ساخت بالش” این وسیله مخصوص را ساخته است که هر کدام از آن ها 30 دلار قیمت دارد.هربالش با مواد بسیار نرم پرشده است و جنس آن به گونه ای است که به راحتی پاره نمی شود.

برای اطلاعات بیشتر باید این نکته را ذکر کنیم که جنگ بالشی یک ورزش کاملا رسمی در ژاپن است که تیم های حرفه ای و بازیکنان ملی هم در اختیار دارد. این بازی قوانین جالبی نیز دارد که بسیار با آنچه ما انجام می دادیم متفاوت است.

در این بازی دو تیم باید بالش هایی را به سمت هم پرتاب کنند و برخورد بالش با هر بازیکن به معنای سوختن اوست باید از زمین خارج شود. در حین بازی می توان از پتو به عنوان سپر هم استفاده کرد. اما قوانین به اینجا ختم نمی شوند زیرا یک آیتم خاص آن زمانی است که داور میگوید”معلم آمد” یک نیم باید به سرعت روی زمین دراز کشیده و خودشان را به خواب بزنند. پس از مدتی بیدار شده و به دعوا ادامه می دهند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا