حوادث

تصادف مرگبار در جاده قم – اراک

تصادف در محور ارتباطی اراک – قم در روز جمعه یک کشته و سه زخمی داشت.

به گزارش مشرق؛ رییس مرکز فوریتها و حوادث اورژانسی استان مرکزی گفت: تصادف در محور ارتباطی اراک – قم در روز جمعه یک کشته و سه زخمی داشت.

دکتر ˈقنبر فراهانیˈ افزود: این سانحه رانندگی در کیلومتر 45 محور اراک – قم بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو وانت رخ داد که به دلیل شدت حادثه تمامی سرنشینان آن آسیب دیدند.

وی توضیح داد: د وگروه امداد و نجات اورژانس بلافاصله در صحنه حادثه حاضر شدند و مصدومان را که حال آنها وخیم بود به اورژانس پیش بیمارستانی حضرت ولی عصر (عج) اراک منتقل کردند.

رییس مرکز فوریتها و حوادث اورژانس استان مرکزی گفت: یکی از حادثه دیدگان این تصادف به دلیل شدت جراحات وارده که از ناحیه ریه و قلب آسیب دیده بود جان خود را از دست داد و سه مصدوم دیگر تحت مداوای پزشکی قرار دارند.

دکتر فراهانی بیان کرد: علت این حادثه بی احتیاطی راننده و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت بالا بوده و مسافران نوروزی باید برای حفظ جان خود و سرنشینان خودرو تردد ایمن و رعایت مقررات رانندگی را سرلوحه خود قرار دهند.

منبع: ایرنا

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا