حوادث

ترس و وحشت فرزندان از مادر بی رحمشان

من با فرار از خانه‌مان وحشیگری‌های مادرم را به پلیس گزارش کردم.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، یک مادر امریکایی که در سال 2007 میلادی به جرم شکنجه سه فرزندش راهی زندان شده بود بزودی آزاد خواهد شد.
به‌گزارش شبکه‌های خبری این زن 70 ساله به‌نام «یونیس اسپاری» در سال 2007 میلادی پس از 19 سال آزار و اذیت سه فرزندش راهی زندان شده بود. این زن بزودی طی دادخواستی از زندان آزاد خواهد شد و این موضوع نگرانی فرزندان وی را به‌همراه داشته است.اطلاعات پلیس نشان می‌دهد که متهم (یونیس) طی 19 سال به کودکان خود گرسنگی داده بود و آنها را بشدت کتک می‌زد.
در حال حاضر «ویکتوریا ایوانز» یکی از فرزندان این زن از آزادی مادرش از زندان ابراز نگرانی کرده است. وی رفتار مادرش را سادیستی و خشن توصیف کرده و می‌گوید که خبر آزادی مادرش از زندان باعث نگرانی و استرس شدیدش شده است.

 

«ویکتوریا» در حال حاضر 28 سال سن دارد اما با این وجود هنوز از مادرش می‌ترسد.وی اضافه می‌کند: مادرم یک بیمار روانی است و آزادی او از زندان اشتباه است. وی طی سال‌های گذشته کارهایی با من و خواهر و برادرم انجام داده که به ذهن هیچ‌کس نمی‌رسد.مادرم باید 40 سال را پشت میله‌های زندان سپری می‌کرد اما درخواست تجدید نظر وکلایش باعث آزادی او پس از هفت سال زندان شده است.

 

«ایوانز» دختر این زن می‌گوید: من با فرار از خانه‌مان وحشیگری‌های مادرم را به پلیس گزارش کردم و پلیس موضوع را پیگیری کرد. مادرم پس از دستگیری ادعا کرده بود که بی‌گناه است اما قاضی وی را به پرداخت 80 هزار پوند و گذراندن سال‌ها زندان محکوم کرده بود اما متأسفانه وی بزودی آزاد خواهد شد که این موضوع تبدیل به کابوس در زندگی من شده است.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا