حوادث

با دستهای خودم همسرم را خفه کردم.زندگیم نابود شد.

با دستهای خودم همسرم را خفه کردم.زندگیم نابود شد.

قصد داشت با ایجاد سرو صدا از منزل خارج شود که من از پشت سر ، او را گرفته و در حالی که گردنش را فشار می دادم، به داخل اتاق خواب کشاندم و….

کشف جسد در طبقه دوم

از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره کشف جسد در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی در پایتخت اعلام شد . با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه،مشخص شد جسد متعلق به خانم جوانی 29 ساله به نام آیداست که جسدش در داخل اتاق خواب – در حالی که آثار کبودی روی گردنش کاملا مشهود بود – کشف شده است.با حضور کارآگاهان در محل کشف جسد و انجام تحقیقات اولیه، مشخص شد که یکی از همسایگان ( دوستان ) مقتوله، متوجه صدای درگیری بین مقتوله و همسرش از داخل خانه شان شده، لذا فردای آن روز و جهت پیگیری علت درگیری، به سراغ مقتوله رفته، اما او پاسخگوی تماس هایش نمی شود؛ لذا در ادامه با اعضای خانواده آیدا تماس گرفته و موضوع را به آنها اطلاع می دهد.
پس از حضور اعضای خانواده آیدا و عدم پاسخگویی وی به تماس های مکرر اعضای خانواده اش، نهایتا موضوع به آتش نشانی اطلاع داده شده؛ با حضور مأموران ایستگاه آتش نشانی در محل و ورود آنها به داخل خانه،جسد متوفیه در داخل اتاق خواب کشف می شود.

همسرم را من کشتم

کارآگاهان در بازرسی دقیق از محل ارتکاب جنایت، موفق به پیدا کردن دست نوشته ای با دست خط متعلق به همسر متوفیه به نام رضا شدند که در آن صراحتا عنوان شده بود که جنایت توسط او انجام شده و در ادامه نیز مطالبی را در خصوص انگیزه ارتکاب جنایت و دخالت برخی از اعضای خانواده همسرش در زندگی او و مقتوله نوشته بود .
کارآگاهان در ادامه اطلاع پیدا کردند که “رضا” و “آیدا” پیش از ازدواج با یکدیگر رابطه فامیلی داشته و نهایتا ازدواجشان در حدود دو سال پیش انجام شده و طی این مدت نیز رضا به عنوان پیک رستوران، مشغول به کار بوده و همین موضوع ( نداشتن شغل ثابت و مشخص از سوی رضا ) به تدریج زمینه آغاز اختلافات آنها بوده است.
در ادامه تحقیقات پلیسی، رضا دستگیر و صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل همسرش اعتراف کرد و گفت : با همسرم نسبت فامیلی داشتم و مدت دو سال بود که با یکدیگر ازدواج کرده بودیم ؛ این اواخر همسرم به دلایل مختلف به ویژه شغلم ، دائما به من ایراد و اشکال می‌گرفت و همین موضوع زمینه آغاز مشاجرات و درگیری ما دو نفر بود؛ همسرم دائما به همراه دوستانش بیرون می‌رفت تا اینکه روز حادثه بر سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شدیم.او از من خواست تا به سرکار رفته و به نوعی قصد داشت تا من را از خانه بیرون کند، اما من به حرف های او گوش نکرده ، داخل اتاق رفته و دراز کشیدم؛ ناگهان آیدا مقداری آب روی من پاشید و مجددا خواست تا از خانه بیرون بروم و همین موضوع باعث از سرگیری درگیری ما دو نفر شد.
رضا در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت : آیدا قصد داشت با ایجاد سرو صدا از منزل خارج شود که من از پشت سر ، او را گرفته و در حالی که گردنش را فشار می دادم، به داخل اتاق خواب کشاندم . بعد از چند ثانیه متوجه شدم که دیگر صدایی از آیدا نمی آید؛ پس از اطمینان از مرگ آیدا، دست نوشته ای نوشته و به سرعت خانه را ترک کردم. من او را با دست های خودم خفه کردم و طی این مدت نیز با هیچ کدام از اعضای خانواده ، دوستان و بستگان خود نیز ارتباط نداشتم ؛ پس از فرار ، با هویت مجعول در یک رستوران در منطقه پاچنار به عنوان پیک موتوری مشغول به کار بودم تا اینکه توسط گشت آگاهی شناسایی و دستگیر شدم .

همسرم را خفه کردم
با دستهای خودم همسرم را خفه کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا