تازه ها

با آیینه “هوشمند” ازشر پرو کردن لباس خلاص شوید

تازه‌های دنیای تکنولوژی را اینجا کلیک کنید

 

“MemoryMirror” از تکنولوژی گرافیکی اینتل بهره می برد

آیینه هوشمند به خریداران امکان می‌دهد تا در یک چشم به هم زدن لباس مورد نظر را به تن خود ببینند و از طرح‌ها و الگوهای مختلف آن آگاه شوند.

به گزارش گروه ترجمه سرویس علم و فناوری ایمنا ایستادن در صف های طولانی پرو لباس برای بسیاری از افراد مشکل است. این در حالی است که آیینه هوشمند با استفاده از فناوری واقعیت افزوده به خریداران امکان می دهد تا در یک چشم به هم زدن لباس مورد نظر را به تن خود ببینند و از طرح ها و الگوهای مختلف آن آگاه شوند. با این روش خریداران کالای مورد نظر رابه صورت مجازی، از داخل اتاق پرو سفارش داده و فروشنده لباس سفارشات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در واقع آیینه “MemoryMirror” از تکنولوژی گرافیکی اینتل بهره می برد و به کاربران اجازه می دهد تا لباس مورد علاقه خود را ا ز طریق رسانه های اجتماعی و یا ایمیل با یکدیگر به اشتراک گذاشته و سریعا برای خرید آن اقدام کنند.
همچنین آیینه هوشمند، انتخاب های قبلی مشتریان را در خود ثبت می کند و قدرت انتخاب بیشتری پیش روی آنها قرار می دهد، به گونه ای که مشتریان می توانند لباس خود را به صورت مجازی و به تن افراد دیگر مشاهده کنند تا در انتخاب خود ثابت قدم باشند. علاوه بر این خریداران می توانند لباس های شخصی خود را سفارش داده و بعدا آنها را خریداری کنند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا