جهان

باور کردن این صحنه واقعا سخت است!! +عکس

نوزادبه گزارش پرداد به نقل از مشرق : تصویر زیر متعلق به گزارشی مفصل با عنوان “آغوش نجات‌بخش” است که به هفته اول دو نوزاد دوقلوی آمریکایی اختصاص دارد. این دو نوزاد پس از اینکه 12 هفته زودتر از موعد بدنیا آمدند، در اتاقک‌های مخصوص نوزادان زودرس قرار داده شدند و پزشکان انتظار داشتند تنها یکی از آن‌ها زنده بماند.

پس از سه هفته، یکی از نوزادان بدلیل مشکل در تنفس به مرگ بسیار نزدیک شد. یکی از پرستاران بیمارستان با زیر پا گذاشتن قوانین بیمارستان، دو نوزاد دو قلو را در کنار هم و در یک دستگاه قرار داد. زمانی که دو نوزاد در کنار هم قرار گرفتند، نوزاد سالم دست خودت را دور گردن خواهر انداخت و با محبت او را در آغوش گرفت. پس از مدتی ضربان قلب نوزادی که امیدی به زندگی او نبود به حالت عادی بازگشت و دمای بدن او روند افزایشی یافت و در نهایت زنده ماند. این اتفاق باعث شد تا بیمارستان در نحوه نگهداری از نوزادان تجدیدنظر کرده و عواطف آنان در هنگام تولد را نیز مد نظر قرار دهد. این دو خواهر هم‌اکنون 17 سال سن دارند و بدون هیچ مشکلی به زندگی ادامه می‌دهند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا