حوادث

باز هم چرخ و فلک حادثه ای دیگر آفرید.

در عصر روز ۱۳ فروردین مادری که به همراه فرزندش ۴ ساله خود به شهربازی رفته بود به همراه کودک ۴ ساله اش از یک واگن چرخ و فلک پارک آزادی شهید گنچی در شهر برازجان استان بوشهر سقوط کرد و فوت شد. کودک ۴ ساله دچار جراحات جدی و شکستگی شده است اما وضعیتش بد نیست. این اتفاق در حالی افتاد که مادر  و کودکش در واگن چرخ و فلک در حرکت بودند که در حین حرکت به پایین سقوط کردند.

مادر تلاش زیادی برای نجات فرزندش کرد و این مادر به میله ها برخورد کرد و به زمین افتاد و پسر او هم چند متر آنطرفتر به زمین خورد. هیچ کدام از مسئولان پارک به کمک این مادر و فرزند نیامدند. این مصدومان با اورژانس۱۱۵ به بیمارستان شهید گنجی انتقال داده شدند اما متاسفانه به دلیل شدت آسیب های وارده پزشکان نتوانستند مادر را نجات دهند.کودک ۴ ساله فعلا در بیمارستان به سر میبرد تا بهبود یابد.

معاون دادستان بوشهر،قاضی محسن مقدس گفت پرونده  مرگ مادر برازجانی درپارک آزادی میدان شهید گنجی به صورت خارج از نوبت در دست کارشناسی است و تا پایان هفته تحقیقات کارشناسان به پایان میرسد.

پارک آزادی شهید گنچی طی قرارداد سه ساله ای واگذار به بخش خصوصی شده بود و همچنین ایراداتی داشت که قرار بود بعد از رفع ایراد  مورد استفاده قرار بگیرد اما به طور غیر قانونی مسئولان به صورت غیرمجاز شروع به راه اندازی آن کردند و فعالیت خود را از سر گرفتند.این پارک بازی بعد از حادثه پلمب  شد تا علت مرگ مشخص شود. ۱۵ متر حداکثر ارتفاع این چرخ و فلک است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا