حوادث

بازگشت کودک گمشده به آغوش خانواده‎/ پایان دلهره‌های 11 ساله یک مادر

 

با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان، کودک گمشده دو ساله پس از ۱۱ سال به آغوش گرم خانواده‌اش بازگشت.

سرهنگ کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: پلیس آگاهی شهرستان چابهار پس از دریافت خبری مبنی بر فقدانی کودک ۲ ساله که در سال ۱۳۸۲ در مشهد اتفاق افتاده با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: در سال ۱۳۸۲ فردی بنام “سعید” به همراه خانواده خود از اصفهان جهت زیارت به مشهد مقدس مسافرت کرده که در مسیر حرکت فرزند ۲ساله آنان مفقود می‌شود.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: در این خصوص در مشهد پرونده تشکیل شده و تلاش‌ها در آن زمان جهت پیدایش پسر بچه مثمر ثمر واقع نشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هیچگونه سر نخی از پسر بچه بدست نیامده بود و فقدان وی مشکوک به نظر می‌رسید، گفت: کماکان پرونده مطرح و در دستور کار پلیس بود که در این راستا پلیس آگاهی چابهار با انجام اقدامات اطلاعتی و مشاهده عکس فرد فقدانی، از وجود پسر بچه‌ای که با یک خانم زندگی می‌کرد مطلع شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از دریافت این خبر سریعا به محل مورد نظر مراجعه کرده و با تطبیق عکس کودکی، کودک گم شده با این نوجوان متوجه شدند شباهت‌هایی وجود دارد و جهت بررسی بیشتر نوجوان ۱۳ ساله را به همراه سرپرستش به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی چابهار اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته این خانم هویت نوجوان را “محمد” معرفی کرد و بیان داشت که این کودک را از فردی در مشهد تحویل گرفته است.

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد: ماموران در بررسی‌های دقیق و پس از حضور والدین ” علی ” دریافتند که ” محمد” همان کودک دوساله به نام “علی ” بوده که 11 سال قبل در مشهد گم شده بود که پس از هماهنگی با مراجع قضایی به آغوش گرم پدر و مادر واقعی خود باز گشت.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا