حوادث

انفجار منزل مسکونی درتهران

 

انفجار شدید گاز در جنوب تهران، ۲ منزل مسکونی را تخریب و ۴ نفر از ساکنان آن را مجروح کرد. بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز در این دو منزل یک طبقه شیشه‌ها خرد شد و بخشی ازدیوار‌ها و سقف خانه‌ها نیز فروریخت.

جام جم سرا: ساعت۱۸:۲۰ دقیقه عصر دیروز در محله ۱۳ آبان، خیابان مرداد سوم انفجاری رخ داد که پس از گزارش آن به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، ماموران در محل حادثه حاضر شدند. با حضور آنها معلوم شد این حادثه در یک منزل مسکونی روی داده و منجر به تخریب دو خانه در مجاورت یکدیگر شده است.

بنا به اظهار افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران، شدت انفجار به حدی بود که درهای بزرگ حیاط این منزل نیز از جا کنده شده و همراه با خرده شیشه‌ها به داخل خیابان پرتاب شد.
بهنام ریاضی افزود: این انفجار، آتش سوزی چندانی در پی نداشت، اما سه دختر و زن ۱۵، ۲۰ و ۴۰ ساله از ساکنان در زیر آوار مانده و مصدوم شدند. همچنین یکی دیگر از ساکنان این منازل که مردی حدودا ۴۰ ساله بود دچار سوختگی و مصدومیت شد که همگی برای انتقال به مرکز درمانی در اختیار امدادگران اورژانس قرار گرفتند.
به گزارش جام جم سرا، افسر اماده آتش نشانی در خصوص علت بروز این حادثه گفت: تحقیقات بیشتر در خصوص علت بروز این حادثه و خسارات وارده هم اکنون از سوی کار‌شناسان آتش نشانی در حال انجام است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا