حوادث

انتقام کور من به خاطر بی علاقگی به همسرم

انتقام کور من به خاطر بی علاقگی به همسرم

انتقام کور من به خاطر بی علاقگی به همسرم

از آنجایی که مدرسه در روستا نبود و هزینه رفت و آمد به شهر را هم نداشتم ، از درس و تحصیل جا ماندم. با پسر یکی از اقوام مادرم دوست بودم و خیلی دوستش داشتم، اما به اصرار خانواده ام با….

انتقام کور من به خاطر بی علاقگی به همسرم

مرد غریبه ای وارد منزلم شده

مرد جوانی با پلیس 110 تماس گرفته و ادعا می کند مرد غریبه ای را مشاهده کرده که وارد منزلش شده و این در حالی است که همسرش نیز در منزل به سر می برد.پلیس بلافاصله در محل حاضر و زن جوان به همراه مرد غریبه دستگیر و به کلانتری منتقل می‌شوند.زن با چهره ای پریشان در حالی که موهایش را زیر روسری پوشاند،وارد اتاق مشاوره شد و روی صندلی نشست و نگاهش را به زمین دوخت.مشاور که از قبل پرونده زن جوان را مطالعه کرده و در جریان واقعه قرار دارد، زن را ترغیب کرده تا ماجرا را تعریف کند. زن با دستپاچگی در حالی که لرزش دستانش را پنهان می کند،می گوید:24 سال دارم و چهار سالی می شود که ازدواج کرده ام.
یک دختر دو ساله هم دارم. بزرگ شده یک خانواده پر جمعیت روستایی ام و حدودا 10 سال پیش هم پدرم را از دست داده ام.به خاطر اوضاع بد مالی با وجود علاقه بسیاری که به درس خواندن داشتم و از آنجایی که مدرسه در روستا نبود و هزینه رفت و آمد به شهر را هم نداشتم، از درس و تحصیل جا ماندم.با پسر یکی از اقوام مادرم دوست بودم و خیلی دوستش داشتم، اما به اصرار خانواده ام با همسر فعلی ام که هیچ علاقه ای نیز به او نداشتم، عقد کردم .
انتقام کور من به خاطر بی علاقگی به همسرم

رابطه من با همسرم درست شبیه رابطه پدر و مادر خودم بود 

رابطه من با همسرم،درست شبیه رابطه پدر و مادر خودم بود. آنها مدام با هم جنگ و دعوا داشتند و اکثر اوقات قهر بودند؛همسرم عین پدرم بود، هیچ توجهی به من نداشت،مدام با هم درگیری لفظی داشتیم .
 زن در این لحظه قیافه حق به جانبی به خودگرفت و گفت:همسر من سال هاست با زنان دیگر رابطه پنهانی دارد؛ وقتی من متوجه شدم، شدیدا به او اعتراض کردم ولی نه تنها پشیمان نشد،بلکه با وقاحت تمام گفت که هیچ ربطی به من ندارد. به خاطر بی محبتی ها و خیانت هایی که در حقم روا داشت،من هم تصمیم گرفتم رابطه ام را با پسری که قبل ازدواجم دوستش داشتم، از سر بگیرم .هنوز مدت زیادی از رابطه ما نگذشته بود که احساس کردم همسرم به من شک کرده ولی من به تلافی رفتار او
انتقام کور من به خاطر بی علاقگی به همسرم

تصمیم گرفته بودم که مثل او رفتار کنم.

 امروز صبح بعد از اینکه همسرم منزل را ترک کرد، سریع با سعید تماس گرفتم و او را به خانه دعوت کردم، اما انگار همسرم به خاطر شکی که نسبت به من داشت، مدت‌ها بود که خانه و رفتارهای من را زیر نظر داشت. به خاطر این انتقام احساس گناه می کنم ولی او خودش باعث شد تا من این راه را بروم ؛پشیمانم باورکنید من هرگز این زندگی را دوست نداشتم .
انتقام کور من به خاطر بی علاقگی به همسرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا