اجتماعیتازه ها

اعلام قیمت جدید واحدهای مسکن مهر پرند

مدیر عامل شرکت عمران پرند به ایسنا خبر داد

 

میزان افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر پرند محاسبه شده و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت پرند در جریان جزئیات این افزایش قیمت‌ها قرار گیرند.

باران هاشم‌زهی – مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند – در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ میزان افزایش قیمت واحد‌های مسکن مهر پرند اظهار کرد: افزایش قیمت برای این واحد‌ها محاسبه شده و جریمه‌های تغییر در تحویل واحد‌ها نیز از این میزان افزایش قیمت به نفع مردم لحاظ شده است.

وی افزود: برای محاسبه این میزان افزایش قیمت با سازندگان قرار‌داد الحاقیه بسته‌ایم تا محاسبه شود.

هاشم‌زهی تاکید کرد: در حال حاضر مردم هستند که باید پرداخت خود را تکمیل کنند تا برداشت‌ها برای سازندگان به صورت دقیق محاسبه شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند خاطر نشان کرد: جزئیات افزایش قیمت‌ها در سامانه سایت شرکت عمران شهر جدید پرند به آدرس http://parand-ntoir.gov.ir/ قرار دارد و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت در جریان جزئیات هزینه‌ تمام شده هر پروژه و میزان آورده خود به صورت دقیق قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، شهر جدید پرند در ۳۳ کیلومتری جنوب‌غربی شهر تهران و در مسیر آزادراه تهران – ساوه واقع شده که شامل هفت فاز مسکونی است.

ساخت 95 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از 25 هزار واحد تحویل متقاضیان شده و حدود 33 هزار واحد توسط سه شرکت انبوه‌ساز در حال ساخت است که تا پایان امسال متعهد به تحویل این واحدها هستند.

فازهای صفر،‌ یک،‌ دو و سه شخصی‌ساز هستند و پیش از ساخت واحدهای مسکن مهر در این شهر ساخته شده‌اند اما فاز چهار، پنج و شش از جمله اراضی مسکن مهر این شهر هستند که از سال 86 فعالیت ساخت و سازشان آغاز شده است.

در هر فاز از این شهر انبوه‌سازان متعددی مشغول به ساخت و ساز هستند که شرکتی خارجی که ساخت 12 هزار و 900 واحد مسکن مهر در فاز پنج را برعهده داشت از جمله معروف‌ترین پروژه‌های این شهر شده است.

فاز چهار شهر جدید پرند شامل 12 هزار و 500 واحد مسکونی در حال ساخت است که تعدادی از این واحدها تحویل داده شده و تعداد دیگری در حال ساخت است و باقی‌مانده در انتظار تامین خدمات زیربنایی هستند.

به گفته مدیر عامل شرکت عمران شهر پرند از حدود 95 هزار مسکن مهر تعریف شده در پرند تاکنون بیش از 25 هزار واحد تحویل متقاضیان شده و حدود 70 هزار واحد در حال ساخت و تکمیل است که 33 هزار واحد از این 70 هزار واحد توسط شرکت‌های کیسون، هسا و کوزو در حال ساخت است و حدود 16000 واحد توسط تعاونی‌ها ساخته می‌شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا