حوادث

اعتماد نابجا، باز هم منجر به برداشت اینترنتی شد

مردی جوان که با سوءاستفاده از اعتماد یکی از اقوام خود اقدام به برداشت اینترنتی از حساب بانکی اش کرده بود، توسط پلیس فتا کردستان دستگیر شد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ “فرامرز شاکری” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از مراجع قضایی به پلیس فتای کردستان در خصوص برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان، پیگیری موضوع به ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس محول شد.
وی افزود: بررسی اوراق پرونده نشان داد اخیراً طی چند مرحله مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال بصورت غیر مجاز از حساب بانکی شاکی پرونده که زنی میانسال است برداشت شده و این برداشت ها اینترنتی و به شکل خرید کارت شارژ تلفن همراه بوده است.
رئیس پلیس فتای کردستان ادامه داد: در این راستا با کار تخصصی ماموران پرونده فرد برداشت کننده که مردی جوان است شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در منزل مسکونی اش در سنندج دستگیر شد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده فاش کرد از اقوام شاکی پرونده آشنا می‌باشد و مدتی قبل که وی جهت برداشت وجه کارتش را در اختیار او قرار داده بود، با سوء استفاده رمز دوم کارت را فعال کرده و در فرصت مناسب اقدام به برداشت از حساب بانکی اش کرده است.
سرهنگ شاکری تصریح کرد: با تکمیل پرونده، متهم به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شد.
منبع

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا