حوادث

اعترافات مردی که همسر و 2 دخترش را کشت

حسن بعد از انتقال به پلیس اگاهی به ارتکاب جنایت اقرار کرد. کارآگاهان سپس به تحقیق درباره این واقعه پرداختند و فهمیدند دو دختر متهم از معلولیت ذهنی رنج می‌بردند و پدر آنها از مدت‌ها قبل رفتارهای تندی نسبت به خانواده‌اش داشته است.


مردی که همسر و دو دختر معلولش را به قتل رسانده است، در بازجویی‌ها جزییاتی از جنایتش را شرح داد و گفت قصد داشت بعد از این جنایت خودکشی کند. ماموران پلیس شهرستان استهبان استان فارس روز دهم فروردین در جریان وقوع جنایتی هولناک قرار گرفتند و وقتی به محل اعلام‌شده رفتند فهمیدند مردی همسر و دو دختر 10 و 15ساله‌اش را به قتل رسانده است.

کارآگاهان مطلع شدند عامل این جنایت که حسن نام دارد بعد از کشتن اعضای خانواده‌اش فراری شده است و به احتمال زیاد قصد دارد شهر را ترک کند به همین دلیل تمام راه‌های خروجی زیرنظر گرفته و سرانجام متهم دستگیر شد.  در همین حال صحنه جنایت مورد بررسی قرار گرفت و معلوم شد حسن ابتدا در خانه خودش به همسر و دختر بزرگش شلیک کرده و آنها را کشته، سپس به خانه پدرش که روبه‌روی منزلش است، رفته و با تهدید ساکنان دختر دیگرش را به قتل رسانده است. همچنین معلوم شد او برای این جنایت از سلاحی شکاری استفاده کرده است. کارآگاهان همچنین متوجه شدند متهم یک فرزند دیگر هم دارد که به او آسیبی نرسانده است.

حسن بعد از انتقال به پلیس اگاهی به ارتکاب جنایت اقرار کرد. کارآگاهان سپس به تحقیق درباره این واقعه پرداختند و فهمیدند دو دختر متهم از معلولیت ذهنی رنج می‌بردند و پدر آنها از مدت‌ها قبل رفتارهای تندی نسبت به خانواده‌اش داشته است.

متهم در بازجویی‌های تخصصی جزییات قتل‌ها را شرح داد و گفت: «داشتن دو دختر معلول زندگی را برایم سخت کرده بود. هزینه نگهداری از آنها زیاد بود و من از عهده‌اش برنمی‌آمدم. از طرفی اعتیاد داشتم و این مساله شرایط را سخت‌تر می‌کرد. من برای اینکه بتوانم آزادانه مواد مصرف کنم همسرم را هم معتاد کرده بودم و دونفری هرویین می‌کشیدیم. از شرایطی که داشتم بسیار ناراضی بودم و همیشه دنبال راهی می‌گشتم تا خودم را از این وضعیت نجات بدهم به همین دلیل از مدت‌ها قبل نقشه قتل را کشیدم و روز حادثه بعد از اینکه به خانه رفتم دخترم را هدف گرفتم. همسرم خواست مانع من شود ولی او را کشتم سپس چون می‌دانستم دختر کوچکم در خانه پدرم است به آنجا رفتم. بسیار عصبانی بودم. پدر و پسرم با دیدن من به‌شدت ترسیدند و سعی کردند جلویم را بگیرند اما من از شدت خشم متوجه اعمالم نبودم به همین دلیل آنها را از خانه بیرون کردم و وقتی با دخترم در خانه تنها شدم او را هم به قتل رساندم و فرار کردم. هدف من این بود که خودکشی کنم تا از این وضعیت خلاص شوم اما دستگیر شدم.»

بنا بر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او همچنان ادامه دارد.

مرجع: شرق

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا