حوادث

اعترافات تکان دهنده زن جوان به قتل

در بازجویی های پلیس خانمی که خواستگارش را کشته بود به جرم قتل خود اعتراف کرد. در ساعت ٤:٤٠ بامداد دیروز در پی گزارشی به کلانتری باغ‌فیض، جسدی در واحد ١٩ یک مجتمع مسکونی در محدوده بزرگراه شهید اشرفی‌اصفهانی کشف شد. نام مقتول شهرام بود که علت مرگ شهرام وارد شدن جسم تیزی به گلویش اعلام شد.
در پی تحقیقات پلیس ها دریافتند خانه ای که شهرام در آن به قتل رسیده به زنی به نام شهرزاد تعلق داشته است . شهرزاد 32 ساله از 4 سال قبل بعد از مرگ همسرش توسط یکی از دوستانش به شهرام معرفی شد و بعد از گذشت مدتی نامزد کردند. با گذشت زمان شهرزاد به اعتیاد شهرام به مواد مخدر پی برد و نظرش درباره ازدواج با شهرام  عوض شد و منصرف شد. اما شهرام باز هم برای ازدواج پافشاری میکرد.
در اظهارات اولیه با کارآگاهان ، شهرزاد گفت روز دوشنبه ساعت 11 شب شهرام با خرید غذا از بیرون به منزل من آمد  و تا 12 شب در منزلم بود و بعد بیرون رفت. ساعت 2.5 شب شهرام دوباره به منزل من برگشت اما از گلویش خون می آمد و با همین قیافه به خانه من آمد. من با اوزيانس تماس گرفتم تا به او کمک کنم اما وقتی اورژانس رسید گفتند شهرام فوت شده است.

طبق صحبت همسایه ها ساعت 2.5 شب از خانه شهرزاد صدای دعوا و درگیری شنیده میشده . به هم ریختگی منزل شهرزاد حاکی از آن بود که خود شهرزاد شهرام را به قتل رسانده است. شهرزاد به جرمش اعتراف کرد و این گونه گفت: شهرام با خرید غذا در ساعت 23 شب به خانه من آمد و تا ساعت 12 بود و سپس رفت . باز در ساعت 2.5 شب به خانه من برگشت اما شهرام با شیشه به خانه من آمده بود و میخاست در خانه من شیشه بکشد.
به شهرام اعتراض کردم و خاستم تا این موضوع را به خانواده اش بگویم اما شهرام نگذاشت و به من حمله کرد. شهرام قبلا چاقویی در جاکفشی خانه من جاسازی کرده بود. او مرا با چاقو تهدید کرد. من توانستم چاقو را از او بگیرم اما چاقو وارد گلوی شهرام شد و خون زیادی از او رفت. بعد با اورژانس تماس گرفتم ولی دیگر فوت شد. با اظهارات این خانم ،ایشان بازداشت موقت شدند و برای انجام تحقیقات این پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد.
درگیری با نامزد به دلیل مصرف شیشه

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا