حوادث

اسیدپاشی زن ۵۰ ساله روی جوان ۲۵ ساله

جانشین انتظامی استان کرمانشاه از وقوع یک مورد اسید پاشی در کرمانشاه در پی اختلاف مالی بین طرفین خبر داد .

سرهنگ “کيومرث عزيزي” گفت: حدود ساعت 20:30 عصر روز گذشته از طريق مرکز فوريت هاي پليسي وقوع يک مورد اسيد پاشي در حوالي چهار راه ارشاد به پليس اطلاع داده شد.

وي ادامه داد: با توجه بااهميت و حساسيت موضوع سريعا رئيس کلانتري جهت بررسي صحت و سقم موضوع و عيادت از مصدوم احتمالي به بيمارستان امام خميني کرمانشاه اعزام شد.

جانشين انتظامي استان گفت: در تحقيقات مشخص شد جواني 25 ساله به توجه مصدوميت به علت اسيدپاشي به بيمارستان انتقال شده است که رئيس کلانتري بر بالين وي حاضر و اظهارات او را اخذ مي کند .

وي ادامه داد: مصدوم در اظهارات خود گفت با شريکم که خانم است اختلاف مالي داشته و دراين رابطه در محاکم قضايي داراي پرونده هستيم، چند ساعت قبل تماس گرفته و عنوان کرد بهتر است که موضوع را به صورت مسالمت آميز حل و فصل کنيم. مصدوم عنوان کرد در محل ملاقات حاضر شده و شريک تجاريم حين سوار شدن اقدام به پاشيده اسيد به صورتم کرد و خود او هم از ناحيه هر دو دست آسيب ديده است .

عزیزی گفت: با اطلاعات به دست آمده متهم شناسايي ودستگير شده و با توجه به مصدوميت جزيي جهت مداوا به مرکز درماني اعزام پس از مداوا در بازداشت پليس است. اين زن 50 ساله علت اين اقدام خود را اختلاف حساب و اختلافات مالي عنوان کرده است.

خبر آنلاین

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا