حوادث

“ابلیس بزرگ” دستگیر شد

وادار کردن مادر جوان به بی‌شرمانه ترین کارها

مردی شیطان صفتی که با آزار و اذیت زنی بیوه از او اخاذی می‌کرد، توسط ماموران کلانتری شناسایی و به اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته بود که راز ابلیس بزرگ تهران توسط قربانیش بر ملاء شد و قرار است این مرد به سزای اعمال شیطانی خود برسد.

17 سال پیش زن جوانی به نام مریم با همسرش از یکی از استان شرقی کشور به پایتخت سفر کردند. روز های خوبی با یکدیگر سپری می کردند، اگرچه بعضی اوقات سخت می گذشت ولی چون با یکدیگر بودند و همیشه لبخند بر لبشان بود مشکلات یکی از پس از دیگری سپری می‌شد.

پس از 10 سال سکونت در یکی از محلات جنوبی تهران ناگهان شوهر مریم به دلیل سکته قلبی جان خودش را از دست داد و مریم با دخترش که تنها یک سال داشت، تنها شد و به اجبار برای تامین هزینه‌های زندگی شروع به کار(نظافتچی منازل) کرد.

مریم که مادری مهربان بود، همیشه به دنبال دخترش در مدرسه می‌رفت تا همیشه و در هر لحظه کنار او باشد تا آزاده(دخترش) هیچگاه نبود پدر را احساس نکند.

این روند نیز ادامه داشت تا 8 ماه گذشته، درست زمانی که مریم به دنبال آزاده رفته بود، آن روز وقت تنگ بود و مریم باید زودتر به سرکارش بازمی‌گشت به همین دلیل یک تاکسی را به صورت دربست کرایه کرد.

در بین راه آزاده که دلتنگ پدر بود از مادر خواست تا آخر هفته به سر قبر پدرشان بروند و برای شادی روحش دعایی بخوانند.

با صحبت های آزاده راننده تاکسی که ناصر نام داشت از بیوه بودن زن جوان در داخل خودرویش با خبر شد و همانجا نقشه‌های شیطانی خود را طراحی کرد.

ناصر فردای آن روز نیمه‌های شب به درب خانه مریم مراجعه کرد و با ترفندی توانست وارد خانه شود و با بستن دست و پای آزاده مادرش را مورد آزار قرار داد و از آنچه بر سر مریم آورده بود، فیلم گرفت و همین بهانه ای شد برای آزارهای مکرر این مرد شیطان صفت شد.

آزار و اذیت‌ها ادامه داشت تا اینکه چهار ماه پیش ناصر خودروی گران قیمتی با اقساط ماهانه 12 میلیون ریال خریداری کرد، ولی توانایی باز پس دادن آن را نداشت به همین دلیل با ربودن  “آزاده” و تهدید مریم او را بر آن داشت تا برای فراهم کردن مبلغ مورد نیازش دست به هر اقدام نامشروع و شنیعی بزند.

مریم پس از انجام خواسته‌های مرد شیطان صفت و باز پس گرفتن دخترش محل زندگی‌اش را سریعا عوض کرد و به محله‌ای دیگر رفت، چند هفته ای گذشت و خبر از ناصر نداشت تا هفته گذشته که برای گرفتن کارنامه دخترش به مدرسه رفت.

در حین بازگشت به خانه بازهم ناصر سد راهش شد و او را داخل خودرو کشاند و پس از آزار و اذیت، درخواست مبلغ 12 میلیون تومان وجه نقد را کرد که این بار مریم با مراجعه به گشت کلانتری خانی آباد نو راز بزرگترین ابلیس تهران را فاش کرد.

سرهنگ امید بهمنیاری رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: به دنبال اظهارات شاکیه ماموران ضمن ارائه آموزش های لازم با متهم قرار صوری گذاشته و زمانی که ناصر برای دریافت وجوه قسط به درب منزل مریم مراجعه کرده بود، شناسایی و به کلانتری انتقال می یابد.

کلانتر 152 خانی آباد اذعان داشت: پرونده متهم جهت پیگیری ویژه بنا بر دستور قضایی به اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا