حوادث

آموزش های پلیس برای ۶۰ هزار اصفهانی

کارشناسان آموزش همگانی پلیس اصفهان در ۹ ماهه گذشته، ۸۹۶ جلسه آموزشی برای ۶۰ هزار شهروند برگزار کردند.

با توجه به ضرورت امر آگاه سازی و هشدارهای انتظامی در راستای پیشگیری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه در ۹ ماه گذشته تعداد ۸۹۶ کلاس آموزشی و آگاه سازی توسط کارشناسان فرماندهی انتظامی اصفهان در سطح ادارات دولتی، مدارس، مراکز آموزشی، مساجد و … برگزار شد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این مطلب با اشاره به نقش بالای آموزش همگانی در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی بیان داشت: در این کلاس ها به بیش از ۶۰ هزار شهروند اصفهانی در خصوص آسیب های اجتماعی، تهدیدات فضای مجازی، اعتیاد و مواد مخدر، هشدارهای انتظامی، پیشگیری از انواع سرقت و غیره آموزش داده شد.

سرهنگ “یاردوستی” افزود: از آنجایی که یکی از اهداف ناجا حضور پلیس در مدارس و آموزش چهره به چهره دانش آموزان در رابطه با سواد رسانه ای و خطرات آسیب های اجتماعی است در ۹ ماه گذشته تعداد ۳۳۲ جلسه در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی برای دانش آموزان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۳۶ جلسه در مساجد نیز از دیگر فعالیت های کارشناسان آموزش همگانی پلیس بود اضافه کرد: حضور پلیس در جمع نمازگزاران و بررسی مشکلات محله ها از اولویت های این فرماندهی است و این راهکار در کاهش جرائم در این مدت بسیار مثمرثمر بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان همچنین با اشاره به انجام ۵۱ جلسه در کانون های فرهنگی، ۱۰۹ جلسه برای کارکنان دولت و ۶۸ جلسه جهت صنوف ادامه داد: پلیس اصفهان گام بلندی در تعاملات با صنوف و سایر ارگان های دولتی برداشته و خروجی جلسات متعدد در سیر نزولی جرائم نقش مهمی را ایفا کرده است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به برگزاری ۲۵۴ نمایشگاه دائم و سیار برای فرهنگسراها، مدارس و مساجد با موضوع گامی به سوی امنیت اجتماعی و اخلاقی از سوی کارشناسان مشاوره کلانتری ها خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه های تصویری و آموزش همکارانم در این رابطه با استقبال شهروندان و دانش آموزان مواجه شده است.

مجله اینترنتی زندگی سالم

یلدا توکلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا