حوادث

آتش سوزی گسترده در انبار ابر و اسفنج کهریزک

/ 2 کارگر مجروح و یک دستگاه پراید در میان شعله‌های آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار ابر و اسفنج در کهریزک خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در ساعت 10:28 دقیقه صبح امروز در طی درخواست آتش‌نشانی کهریزک از آتش نشانی تهران مبنی بر اعزام نیروی کمکی از تهران برای اطفای حریق در منطقه‌ کهریزک مطلع شد و بلافاصله ایستگاه آتشانی 50، خودروهای فوماتیک و دو تانکر آب عازم محل حادثه در کهریزک شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک سوله‌ی 300 متری مسقف که مملو از ابر، اسفنج و فوم برای تولید کفش بود، کاملا طعمه‌ی حریق شده بود.

ملکی افزود: در مجاورت محل آتش سوزی یک کارگاه تولید پلی اتیلن (مواد شیمیایی) و انبار پارچه بود که آتش در حال سرایت به این کارگاه‌ها نیز بود که بلافاصله آتش نشانان مشغول عملیات شدند و از سرایت آتش جلوگیری کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: یک دستگاه خودروی پراید که در داخل کارگاه ابر و اسفنج بود، کاملا طمعه‌ی حریق شده بود و همچنین 2 تن از کارگران نیز به شدت مجروح شده‌ بودند که آتش نشانان بلافاصله مصدومان را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

این مقام مسئول در آتش نشانی تهران اذعان کرد: در ساعت 12:20 دقیقه محل آتش سوزی برای لکه‌ گیری و تخلیه‌ی دود به آتشان نشانان کهریزک سپرده شد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا