حوادث

آتش سوزی ساختمان 3 طبقه در خیابان جمهوری/ نجات ساکنان از مرگ

ملکی خبر داد:

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ‌آتش سوزی گسترده در یک ساختمان سه طبقه در خیابان جمهوری خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این حریق اظهار کرد: در ساعت 7:20 دقیقه صبح امروز، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش سوزی دریک ساختمان مسکونی سه طبقه در خیابان جمهوری بعد از 30 تیر مطلع شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: محل حریق یک واحد 80 متری در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه مسکونی بود، که در این واحد یک مرد 50 ساله نیز محبوس شده بود و همچنین دود غلیظی نیز طبقات بالایی را فرا گرفته بود و تعدادی از ساکنان نیز گرفتار شده بودند که آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروهی افراد محبوس شده را خارج و گروه دیگر آتش سوزی را مهار کردند.

ملکی افزود: مردی 50 ساله در واحد 80 متری محبوس بود که به دلیل سوختگی و دود گرفتگی سریعا تحویل عوامل اورژانس شد و همچنین 6 تن از ساکنان نیز از طبقات بالایی بدون هیچ مصدومیتی به محل امن منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و آتش نشانان پس از ایمن سازی و تخلیه دود در ساعت 8:22 دقیقه صبح، عملیات را به پایان رساندند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا