حوادث

نقشه شوم مردی پس از حمله مرگبار به همسرش

نقشه شوم مردی پس از حمله مرگبار به همسرش

امروز به همراه همسرم به نام «فریبا» برای خرید مانتو راهی بازار شدیم.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم، مرد جنایتکار که پس از قتل هولناک همسرش با شایعه سازی قصد فرار از مجازات را داشت، دستگیر شد.

 

هفته گذشته مردی به نام «امیر» 35 ساله با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آمل با طرح شکایتی گفت: امروز به همراه همسرم به نام «فریبا» برای خرید مانتو راهی بازار شدیم. هنگام خرید، همسرم از من فاصله گرفت و به طور ناگهانی ناپدید شد. تا امروز منتظر بازگشتش بودم اما به دلیل اینکه فریبا به خانه نیامد تصمیم گرفتم با مراجعه به پلیس شکایت کنم.

 

یک روز پس از این شکایت، شاکی با مراجعه دوباره به اداره آگاهی دست نوشته ای را به ماموران داد و مدعی شد افرادی با ارسال این نامه ادعا کردند همسرش را در جنگل های اطراف شهرستان آمل به قتل رسانده اند. همزمان نامه دیگری در خانه برادر امیر پیدا شد که در آن کروکی محل رها کردن جسد نشان داده شده بود.

 

در حالیکه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت شاکی با انتشار اخباری در برخی از سایت ها به شایعه پراکنی در این زمینه پرداخت. ماموران بلافاصله به محل رها کردن جسد مراجعه و با پیکر نیمه جان فریبا در حالی که با اصابت جسم سخت به سرش در یک قدمی مرگ قرار داشت روبرو شدند. زن جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد و بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

 

تیم جنایی که به امیر مشکوک شده بودند وی را دستگیر کرده که متهم در بازجویی ها با اعتراف به ارتکاب این جنایت گفت: روز حادثه به دلیل اختلافات خانوادگی با همسرم درگیر شده و ضربه ای به سرش زدم که باعث بیهوشی او شد، بعد هم پیکر نیمه جانش را به جنگل های اطراف آمل برده و با سنگ چند ضربه سرش زدم.

 

متهم به قتل افزود: برای اینکه ماموران به من مشکوک نشوند با صحنه سازی طوری نشان دادم که افراد ناشناسی همسرم را ربوده و او را به قتل رسانده اند. سرهنگ پهلوان، فرمانده انتظامی آمل با اعلام این خبر، افزود: با این اعترافات متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا