حوادث

نجات باران کوچولو از چنگال زن آدم ربا

رئیس پلیس آگاهی تهران به تشریح نحوه نجات باران کوچولو از دست زن آدم ربا پرداخت.
سردار لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر پیدا شدن باران کوچولوی ۳ ساله و نجات وی از دست آدم ربا اظهار کرد: ششم بهمن ماه سال جاری گزارشی از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰به پلیس واصل شد مبنی بر اینکه خانمی عنوان کرده است که فرزند دختر ۳ ساله اش به نام باران در حوالی میدان خراسان توسط خانمی ربوده شده است. بلافاصله پرونده مقدماتی با موضوع کودک ربایی تشکیل و جهت تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

مادر باران در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: خانمی حدودا ۴۵ ساله تحت عنوان کمک مالی ، مرا به همراه دختر ۳ ساله ام به یک مانتوفروشی در محدوده میدان خراسان برد و در آنجا زمانیکه من برای پوشیدن مانتو به داخل اتاق پرو رفته بودم ، کودک مرا ربوده و از محل متواری می شود .
با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شده و با تشکیل یک تیم ویژه ای از کارآگاهان ، تحقیقات میدانی و پلیسی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
سرانجام با اقدامات ویژه پلیسی و بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از تماس های شهروندان با مرکز فوریت ها پلیسی ۱۱۰ ، زن کودک ربا در منطقه سعادت آباد تهران شناسایی و در سحرگاه روز پنجشنبه مورخه ۱۸/۱۱/۱۳۹۷ این خانم در محل سکونتش دستگیر و باران سه ساله نیز صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.
سردار علیرضا لطفی ، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به این موضوع که خانواده باران از اتباع افاغنه ساکن ایران و جزو میهمان های ما هستند عنوان داشت : متهم به دلایلی سعی دارد تا منکر اصل کودک ربایی شود که در مواجهه حضوری با مادر باران و بررسی های کارآگاهی ، این موضوع تایید شد و مادر باران با شناسایی کامل وی تایید کرد فردی که بچه را از وی ربوده همین خانم بوده و لذا یکی از پرونده های مهم و پر دغدغه ای که در چند روز گذشته در فضای مجازی و در رسانه ها به آن پرداخته بودند با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ کشف شد و امروز این بچه در اختیار خانواده اش قرار گرفت.

مجله اینترنتی زندگی سالم

یلدا توکلی

عکس: لاجورد

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا