دسته بندی نشده

شاهرود، شهری زیباتر به همت شهردار

شهری زیباتر به همت شهردار شاهرود

شاهرود، شهری زیباتر به همت شهردار

شاهرود با یک رویکرد جدیدو با خوش سلیقگی وهمت مهندس احمدی شهردار شاهرود به استقبال بهاررفت به نوعی که با نصب المانهای متنوع درسطح شهر ، رنگ آمیزی دیوارها ، رنگ آمیزی جداول سطح شهر، چراغانی های متنوع و رونمایی پروژه زیبای فلکه مرکزی شهر ودیگر اقدامات چشمگیر شهردار،موجب رضایتمندی اکثریت مردم شاهرودرافراهم ساخت. شهرداری شاهرود می رودباافق های روشن وروبه رشد ،شهری شادو زیبنده مردم را فراهم سازد .
شهردار شاهرودبا اشاره به اینکه وجود زوائد بصری در شهر به زیبا سازی شهری آسیب وارد می کنددرگفتگوباخبرنگارماگفت: زیبا سازی باید هدفمند و هویت مدار باشد.
مهندس محسن احمدی با بیان اینکه زوائد بصری باعث آلودگی محیطی شده و آرامش شهروندان را از بین خواهد برد، افزود: باید سعی شود از زیبا سازی هایی استفاده کرده که هیچ گونه خدشه ای به هویت و تاریخ این شهر وارد نکرده و از آن نیز به عنوان برند در کشور یاد شود.

وی ضمن این مطلب که در طرح استقبال از بهار ۳۷المان نوروزی در سطح شهر نصب شده است، ابراز داشت: فصل بهار و ایام نوروز فرصت و فضای مناسب به منظور حضور و مشارکت هنرمندان در فضا سازی خلاقانه محیط شهری است.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه هم گامی هنرمندان با شهروندان در پیشواز از بهار ایجاد نشاط و پویایی در محیط شهری ، امکان بروز و اجرای ایده ها و آثار هنری با شیوهای بیانی مختلف، اجرا و نمایش فرآیند آفرینش های هنری متناسب با محیط شهری و ایجاد فرصت آشنایی شهروندان با فرآیند خلق اثر هنری را می کند، اظهار داشت: اقدامات ارزشمند و خوبی در راستای زیبا سازی در شاهرود اتفاق افتاده که تلاش می کنیم کارهای مثبت را ادامه داده و با پوشش نقاط ضعف، به کارهای زیبا سازی شتاب بیشتری دهیم.

مهندس احمدی استقبال شهروندان و مسافران نوروزی از المانهای نصب شده در سطح شهر را، خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: ریسه آرایی ، روشنایی میادین ، معابر و المانها، حذف زوائد بصری، رنگ آمیزی جداول، نصب پایه پرچم و پرچم پلهای سطح شهر و برگزاری جشنواره نگارگری تخم مرغهای غول پیکر از جمله فعالیت های واحد زیبا سازی شهرداری شاهرود در ورود به سال جدید بوده است.

شاهرود، شهری زیباتر به همت شهردار

شاهرود، شهری زیباتر به همت شهردار

حسین بابامحمدی ؛ نسل فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا