حوادث

بخشش مهریه 1000 سکه‌ای بخاطر رفتارهای غیر عادی مرد

 

زن جوان به خاطر اینکه شوهرش کارهای غیر عادی می کرد به دادگاه خانواده رفت و با بخشیدن مهریه خود درخواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده مهریه هزار سکه ای خود را بخشید و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی روزی که با صادق ازدواج کردم تصور می کردم که خوشبخترین زن دنیا هستم. صادق وضع مالی خودش و خانواده اش خیلی خوب بود.

وی ادامه داد: من آنقدر عاشق صادق شده بودم که تصور می کردم مرد رویاهایم را بدست آورده ام. روز خواستگاری با توافق هردویمان هزار سکه و 1367 گل نرگس به عنوان مهریه برای من تعیین شد، وقتی صادق این مهریه را برای من تعیین کرد و حتی به خاطرش با خانواده اش هم درگیر شد بیشتر به او علاقه مند شدم و با خودم گفتم که او حتما خیلی مرا دوست دارد که این مهریه را برایم تعیین کرده است.

زن جوان در ادامه گفت: اما بعد از ازدواج بود که چهره واقعی صادق را دیدم. صادق یک مرد کاملا دیوانه است و کارهای غیر عادی انجام می دهد. او یک بار بی دلیل مرا کتک می زند و چند لحظه بعد گریه می کند و ادعا می کند که عاشقم است. مرتب به من دروغ می گوید و همیشه یک جوری مرا اذیت می کند. یکبار می رود و یک خودروی گراقیمت برایم می خرد اما فردای همان روز به من می گوید که خودرو را باید بفروشیم.

وی افزود: الان بعد از گذشت 8 ماه از زندگی مشترکمان تازه فهمیده ام که صادق رفتار عادی ندارد. برای همین از او خواهش کردم به دادگاه خانواده بیاید و به صورت توافقی از هم جدا شویم، می خواهم مهریه ام را هم ببخشم تا راحت تر بتوانیم از هم جدا شویم.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا