تازه ها

اپلیکیشن uSound بهترین ابزار برای سنجش و تقویت شنوایی

اگر احساس می کنید که گاهی اوقات در شنیدن صدا ها به مشکل برمی خورید بهترین اقدام ممکن مراجعه به پزشک است اما اگر در موقعیت خاصی قرار دارید و در آن لحظه و موقعیت احتیاج به شنیدن دقیق صدای اطرافتان دارید، اپلیکیشن uSound می تواند به شما کمک کند.

با توجه به این نکته که ضعف در شنوایی هم مانند ضعف در بینایی مسئله ای است که امکان دارد برای هر کدام از ما اتفاق افتد، وجود آن هیچگاه نباید مایه خجالت افراد باشد و دقیقاً مانند ضعف بینایی باید به آن اهمیت داد و همانند استفاده از عینک برای برطرف کردن ضعف شنوایی هم باید از ابزارهای کمکی بهره برد.

نحوه عملکرد و تقویت شنوایی اپلیکیشن uSound 

به گزارش اپوایس، این اپلیکیشن که توسط افراد بسیار ماهر و متخصص در زمینه صوت و شنوایی تهیه شده است ابتدا شنوایی شما را بسیار سریع و در کمترین زمان ممکن تست می کند، به این صورت که با پخش اصوات متفاوتی در گوش شما (همان صدا هایی که در اودیومتری مورد استفاده قرار می گیرند) توانایی هر کدام از گوش های شما را به صورت جداگانه می سنجد، سپس با توجه به نتایج به دست آمده حالت های مختلف موجود در اپلیکیشن را که به منظور استفاده در محیط های مختلف (خانه، مکالمه، مکان های شلوغ، گوش کردن به رادیو و تلویزیون و …) طراحی شده اند، دقیقا متناسب با نیاز شما تنظیم می کند.

کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و انجام تنظیمات آن تنها در اولین استفاده لازم است و این تنظیمات برای دفعات بعدی در حافظه اپلیکیشن باقی خواهد ماند.

این اپلیکیشن توسط افراد زیادی با میزان کم تا متوسط کم شنوایی در موقعیت های متفاوت تست شده و حتی در مواردی برای افراد با سطح شنوایی بسیار پایین هم موثر واقع شده است.

مجله اینترنتی زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا