حوادث

آزار و اذیت بی‌شرمانه دختران در مسیر تهران به البرز/ تبهکاران به 20 فقره اعمال مجرمانه اعتراف کردند

 

ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران اعضای یک باند سرقت به عنف را در شهریار بازداشت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: در پی دریافت گزارش های متعددی مبنی بر افزایش سرقت به عنف در پوشش مسافرکش در شهرهای دواستان تهران و البرز، ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران تیم ویژه ای را در این خصوص تشکیل داد.

 

سرهنگ منصور خدادادی افزود: در بررسیها مشخص شد اعضای این باند اموال دختران و زنان جوان مسافر را با تهدید چاقو به سرقت می بردند و تعدادی از این زنان و دختران را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

 

وی افزود: ماموران در عملیات پیچیده خود موفق می شوند سه نفر از اعضای این باند را بازداشت کنند .

 

سرهنگ خدادادی افزود: اعضای این باند تاکنون به بیش از 20 فقره سرقت به عنف در شهرهای غرب دو استان تهران و البرز اعتراف و شاکیان این پرونده هم با حضور در پلیس آگاهی این متهمان را شناسایی کردند.

 

وی افزود: با توجه به افزایش اعترافات اعضای این باند ، چنانچه شهروندان در استانهای تهران و البرز بدین شیوه مورد سرقت به عنف و اذیت و آزار قرار گرفته اند می توانند برای شناسایی متهم و پیگیری های قضایی به پلیس آگاهی غرب استان تهران در شهرک اداری شهرستان شهریار مراجعه کنند.

 

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: متهمان همچنان در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران هستند و تحقیقات در خصوص موضوع ادامه دارد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا