آرایش و زیبایی

هشدار: قبل از 30 سالگی مو نکارید

/ زمان مناسب مو کاشتن

جوان ها به ظاهرشان خیلی اهمیت می دهند، اما همین اهمیت دادن ممکن است موجب شود دست به یک کار اشتباه بزنند: مو کاشتن قبل از 30 سالگی.

به گزارش پایگاه خبری «سلامانه»، دکتر آبراهام آرمانی در این باره به «فاکس نیوز» گفت:«حدود 20 تا 30 درصد جراحی هایی که من برای کاشتن مو انجام می دهم، روی افرادی است که یا برای اصلاح جراحی قبلی آمده اند یا دفعه دوم، سوم است که این کار را انجام می دهند. دکترهای دیگر برای شان مو کاشته اند و پیش ما می آیند تا وضعیتش را بهتر کنند یا به طور کل، جراحی قبلی را اصلاح کنند.»

او در این باره توضیح داد که مردها اول باید اجازه دهند موهای شان بریزد و ریزش متوقف شود، بعد سراغ مو کاشتن بروند. او گفت، پزشک ها مو را از پشت سر افراد بر می دارند و آن را جلوی سر که مو ریخته می کارند. موی کاشته شده دایمی است و هیچ وقت نمی ریزد:«مثلا یک پسر 19 ساله پیش من می آید و من برایش مو می کارم و ان موها همیشه آنجا می مانند… 5 سال بعد، او به سرعت بقیه موهایش را هم از دست می دهد و حالا یک نوار مو که من کاشته ام، روی سرش می ماند که همیشه آنجا است و پشت این نوار، فضای خالی است. این نه طبیعی و نه خوب به نظر می رسد.»

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا